Toon posts:

Windows 2000 Service Pack 4

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn vorige post werd verwijderd terwijl er nog geen oplossing was... misschien dat nu iemand een oplossing heeft? Om iTunes te installeren moet ik op mijn Windows 2000 service pack 4 installeren, en natuurlijk ga ik dan na windows.com. Alleen als ik op de links klik krijg ik 'this page cannot be displayed', op welke manier ik het ook doe. In mijn vorige post antwoordden verschillende leden dat zij het wel openen konden. Hoe kan dit? Ik heb anders nooit problemen om iets te downloaden!
Alvast bedankt!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je zomaar weer een topic opent; daarvoor kun je contact opnemen met de moderator (moderatornaam@tweakers.net)

Hier heb je de directe link: http://download.microsoft...41bfecd095e/W2KSP4_EN.EXE

Als je het nog niet kan downloaden is er toch wat met je machine aan de hand denk ik. Download het dan op een andere machine en zet 'm op USBstick of fik 'm op cd.

Pvouput live

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer hem anders gewoon even via windows update binnen te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply, maar ik kan 'm nog steeds niet openen... ik heb ook een iMac, en daar kan ik 'm wel downloaden, maar dan is het natuurlijk een nutteloos bestand. Als iemand weet hoe het komt dat ik deze pagina niet kan openen; alvast bedankt!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 16:14
Dan kun je 'm toch gewoon kopieren van de Mac naar de PC?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:40:
Als iemand weet hoe het komt dat ik deze pagina niet kan openen; alvast bedankt!
Dan is het handig toch wat meer info te geven, zoals foutmeldingen of de URL waar precies naar wordt verwezen.

Verder, als je het ding op je Imac hebt staan, dan zet je die toch vanaf daar even op je pc.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Je kunt 'm nog niet downloaden en op je iMac wel, het ligt dus niet aan je provider/router whatever. Het ligt dus aan je W2k installatie.

Mogelijkheden:
- Spyware
- Virus
- W2k is kaduuk

Mogelijke oplossingen:
- Scan en cleanen van spyware
- Scan en cleanen van virus
- "SFC /Scannow" draaien in commandprompt en hopen dat het werkt
- Inloggen als een andere gebruiker en hopen dat het werkt
- W2k opnieuw installeren, dan zal er vast nog wel meer brak zijn/werken.

Als je W2k toch al brak is, lijkt me het installeren van SP4 ook nutteloos. (vraag me af waarom je eigenlijk nog geen SP4 hebt draaien)

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm net geinstalleerd, en moest 'm opnieuw opstarten, en nu doet hij niks anders dan opnieuw opstarten... na 'windows wordt opgestart..even geduld' komt er in een flits een blauw scherm, en valt de computer uit, en begint hij overnieuw... :s

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:15:
Ik heb 'm net geinstalleerd, en moest 'm opnieuw opstarten, en nu doet hij niks anders dan opnieuw opstarten... na 'windows wordt opgestart..even geduld' komt er in een flits een blauw scherm, en valt de computer uit, en begint hij overnieuw... :s
Dan is het dnek ik verstandig om Windows XP en 2000 BSOD guide even door te nemen :) Dan kun je je probleem achterhalen en oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik krijg geen blauw scherm, het gaat bij mij zo: eerst zwart met wat tekst, standaard, dan even 'www.dell.com', dan 'windows wordt geladen, met zo'n balkje en het windows-logo, en dan valt hij uit, je hoort de stroom ook weg vallen, en dan begint'ie overnieuw! Dus de codes die er in je link staan vind ik niet, ik krijg nl. geen blauw scherm! Iemand die weet hoe dit op te lossen; graag!

UPDATE: Als ik windows in de veilige modus opstart, herstart hij zich na enkele seconden ook weer... oftewel, moet ik m'n computer maar gewoon opnieuw opstarten?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 19:13 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is niet handig om een nieuw topic te openen met de zelfde vraag. Als de download vanaf microsoft.com niet werkt is er vast wat anders mis. Een oplossing is ook zelf te bedenken: downloaden vanaf een pc waar alles wel goed werkt, vervolgens sp4 op cd branden en installeren ofzo.
We verwachten hier op GoT dat je zelf wat moeite doet om een oplossing te vinden. Omdat ik daar niks van terugzie sluit ik ook dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.