Toon posts:

Informatie in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een kabel gekocht waarmee ik mijn laptop kan aansluiten op mijn televisie(gele analoge kabel). Om ook films op de televisie te kunnen zien heb ik enkele instellingen moeten aanpassen en na wat gestuntel is het eindelijk gelukt. Het leverde nogal wat problemen op, want mijn videokaart heeft niet de mogelijkheid de overlay in te schakelen
( zie: [GF4 MX420GO] Kan overlay niet aan zetten)

Echter, nu krijg ik tijdens het afspelen van films extra informatie in de linkerbovenhoek van mijn scherm. Ik heb al geprobeerd alle instellingen terug te zetten, maar de informatie blijft verschijnen. Heeft iemand een oplossing om deze informatie weg te krijgen. Hieronder heb ik de verschillende regels overgeschreven die verschijnen.

Current Frame
Input FOURCC: XVID
Decoder: XviD
Frame Type: B
Frame mean quantizer: wisselt tussen de 2.00 en de 4.00
GMC Warp points: 0 (used: 0)
Input bit rate: xxxx kbps

Alvast bedankt voor de reacties!

MauritsvJ

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat is zo te zien de output van de codec. Heb je niet de mogelijkheid om die in je player uit te zetten (welke player gebruik je). Probeer het anders eens met een andere player (denk aan VLC bijvoorbeeld.)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem doet zich voor bij zowel Windows Media Player als bij Winamp. Ik heb geprobeerd andere players te gebruiken, maar daar kan ik de overlay functies niet vinden zoals bij de Windows media player.

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, ik heb nog eens gekeken en het probleem doet zich bij alle players voor die ik heb.
- Windows media Player
- Realplayer
- Winamp
- Media Player Classic

Groet Maurits

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Wellicht het OSD (onscreen display) van ffdshow ?

Kijk even in ffdshow video setup onder de OSD optie :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
roelio schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:34:
Wellicht het OSD (onscreen display) van ffdshow ?

Kijk even in ffdshow video setup onder de OSD optie :)
Fantastisch, de informatie verschijnt niet meer in alle players.

Bedankt!
Pagina: 1