Onlangs heb ik een kabel gekocht waarmee ik mijn laptop kan aansluiten op mijn televisie(gele analoge kabel). Om ook films op de televisie te kunnen zien heb ik enkele instellingen moeten aanpassen en na wat gestuntel is het eindelijk gelukt. Het leverde nogal wat problemen op, want mijn videokaart heeft niet de mogelijkheid de overlay in te schakelen
( zie: [GF4 MX420GO] Kan overlay niet aan zetten)
Echter, nu krijg ik tijdens het afspelen van films extra informatie in de linkerbovenhoek van mijn scherm. Ik heb al geprobeerd alle instellingen terug te zetten, maar de informatie blijft verschijnen. Heeft iemand een oplossing om deze informatie weg te krijgen. Hieronder heb ik de verschillende regels overgeschreven die verschijnen.
Current Frame
Input FOURCC: XVID
Decoder: XviD
Frame Type: B
Frame mean quantizer: wisselt tussen de 2.00 en de 4.00
GMC Warp points: 0 (used: 0)
Input bit rate: xxxx kbps
Alvast bedankt voor de reacties!
MauritsvJ
( zie: [GF4 MX420GO] Kan overlay niet aan zetten)
Echter, nu krijg ik tijdens het afspelen van films extra informatie in de linkerbovenhoek van mijn scherm. Ik heb al geprobeerd alle instellingen terug te zetten, maar de informatie blijft verschijnen. Heeft iemand een oplossing om deze informatie weg te krijgen. Hieronder heb ik de verschillende regels overgeschreven die verschijnen.
Current Frame
Input FOURCC: XVID
Decoder: XviD
Frame Type: B
Frame mean quantizer: wisselt tussen de 2.00 en de 4.00
GMC Warp points: 0 (used: 0)
Input bit rate: xxxx kbps
Alvast bedankt voor de reacties!
MauritsvJ