Toon posts:

simpele versterker + speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zal alle audiofielen nu wel op de ziel trappen, maar ik zit met het volgende:

Ik ga op kamers, en zou graag mn tv en mn ipod over een paar speakers af willen spelen. Daar moet dus een versterker tussen. Nou ben ik helemaal niet op zoek naar ultieme kwaliteit of wat dan ook, het moet gewoon werken. Ik ben wel volledig onbekend op dit gebied. Tweedehands of nieuw maakt me niet zoveel uit. Mn budget is ong 200 euro, maar minder is beter.. (student..;)

misschien suggesties?

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Marktplaats? 8)7

Edit: Om niet volledig de lapzwans uit te hangen, is het misschien niet iets om een wat duurder 2.1 of 2.0 setje voor de pc te halen? Dat is makkelijker aansluiten, en als je niet echt ultieme kwaliteit wilt dan is zoiets best een leuke (en goedkope) oplossing. En dan heb je nog nieuw spul met garantie ook, als je die €200,- aan iets uitgeeft wat het na een maand begeeft is het ook zonde geld.

[ Voor 51% gewijzigd door DriveSand op 18-01-2007 01:17 ]

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:53
Samsung dvd / home cinema set bij de Mediamarkt.

Meestal veel opties, goed volume, redelijke kwaliteit.

Je kan natuurlijk ook voor Kenwood of JBL gaan...

Setjes beginnen meestal bij 120 €, voor een 5.1 surround set

[ Voor 16% gewijzigd door Raymond P op 18-01-2007 01:00 ]

- knip -

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Als je onbekend bent op een gebied, dan is de eerste taak voordat je een topic opent, dat je je een beetje bekent maakt in de materie. Struin eens wat websites af naar dingen, loop eens een winkel binnen en ga vragen. Vorm je een beeld van hetgeen wat je zoekt, en zoek daar een aantal alternatieven voor. Misschien vind je je geluk wel in een kringloopwinkel voor een paar tientjes...

Zie ook: FAQ, "Wat moet ik kopen?"

Heb je na dat alles nog concreet vragen, is het natuurlijk geen probleem om die te stellen en een net topic.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.