Toon posts:

Zonnet Mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , mn schoonvader woont praktisch in het bos .
Hij maakt gebruik van een netwerkkaartje met modem erop , en inbelverbinding van zonnet .
Nu heb ik hem een nieuwe pc gegeven en zijn oude doet het nu niet meer.

Nu kon hij eerder via een snelkoppeling in zijn mail komen (@zonnet.nl) ,
Maar nu opent er een pagina met tele 2 dit had hij eerder nooit .
Hij weet dus nu niet hoe in zn mail moet komen , wel geprobeerd in te loggen bij tele2 werkte wel maar er zat niks in zn mail net alsof het een nieuw account was.

Daar hij ook belangrijke mailtjes in zijn inbox had is het belangrijk om te weten waar hij zijn mail kan terugvinden ?
Als iemand wat weet alvast bedankt .

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 20:57

Minkie

Groazers Unite.

Meestal word je inbox lokaal opgeslagen op je eigen pc. En aangezien je schoonvader nu een nieuwe pc heeft denk ik dat je een probleem hebt.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:04
de mailtjes worden op de harde schijf van je computer opgeslagen.. is de harde schijf van je oude pc kapot, dan ben je de mailtjes kwijt..

doet de HDD het nog, dan is het de vraag, welk besturingssysteem..

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:02

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Heeft hij altijd via internet explorer (of FF) zijn mail bekeken? Dan zouden ze er nog moeten zijn. Is de mail altijd met Outlook (of consorten) bekeken, dan is de kans erg groot dat alles op de hardeschijf van de oude PC staat.

Life is not about specs, it is about joy!

Verwijderd

Topicstarter
De hdd,s doen het nog , dan moet ik ze op mn werk even kopieren op mn usb stick .

Besturingssysteem hiervoor was win98 , nu XPsp2

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:02

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Niet flauw bedoeld:
Heb je enig idee waar we het over hebben?

Life is not about specs, it is about joy!

Pagina: 1