Toon posts:

P4P800SE / K8T-NEO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe sapphire radeon x1950pro (AGP) op een p4p800se, nou kan ik hem (zeer waarschijnlijk) verwisselen voor een K8T-NEO

P4P800SE met een prescott P4 3,4ghz HT socket 478
of
K8T-NEO met een AMD Athlon ?64? 3200+ (2.2ghz) socket 754

op beiden zit 2x512mb aan geheugen op P4P heeft dualchannel, de K8T ?niet?

nou is mijn vraag, of er veel verschil zal zijn in game perfomance

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk niet dat je echt een groot prestatieverschil zal merken. Waar je wel eens naar zou kunnen kijken is naar eventuele upgrades bijvoorbeeld een nieuwe processor :) Dan zou je wel sneller kunnen werken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2007 23:31 ]

Wauw, een sig!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

S754 cpus hebben geen dualchannel support (ligt aan de cpu, niet aan het mobo).

Heb je beide planken tot je beschikking? Want dan zou ik gewoon een bench draaien met de voor jou relevante games en kijken welke daar als snelste uitkomt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De K8T Neo heeft inderdaad geen dual channel. Verder vind ik de K8T Neo ronduit ruk. Veel problemen mee gehad en ook veel slechte ervaringen over gelezen. Voor overklokken moet je dat bordje trouwens uberhaubt niet nemen.

Verwijderd

Topicstarter
nee own zelf de p4p800se en kan hem zeer waarschijnlijk verwisselen met de k8tneo van mijn pa zijn computer. maar om nu zomaar effe alles los te trekken en te testen, dan hou ik het liever bij de p4p800se en ach. over +- 1 jaartje ben ik toch van plan om over te stappen naar compleet nieuwe moederbord met processor. tot die tijd red ik me vast nog wel met deze configuratie ;)