Naar aanleiding van het SoB-draadje vandaag, wou ik een topic openen om alle statsposters van vroeger te bedanken. Dat gebeurde namelijk nog in html en slechts enkelen hadden daar de rechten toe. Zij probeerden voor 10uur ('s morgens, jaja) de stats te posten, wat een immense opgave moet geweest zijn.Dat velen dat zich nu pas realiseren, gezien ze zelf RML-stats mogen posten, moge duidelijk zijn.
Bij deze wil ik oa Pyrus, Kuuke, Mobster, Funcracker, Pim., Blistimo, Onno, MarkB, Droopy-, AlliedComputers, ... (en alle anderen die ik vergeten ben, feel free to fill in the blanks)
Kijk voor de lol ook nog eens hoe die html-stats er nu weer uitzagen, dat was toch ontieglijk klein?
En hoe vroeg Kuuke al bezig was stats te posten..
Bij deze: bedankt jongens! (we hebben immers nooit een vrouwelijke statspostster gehad toch)
Bij deze wil ik oa Pyrus, Kuuke, Mobster, Funcracker, Pim., Blistimo, Onno, MarkB, Droopy-, AlliedComputers, ... (en alle anderen die ik vergeten ben, feel free to fill in the blanks)
Kijk voor de lol ook nog eens hoe die html-stats er nu weer uitzagen, dat was toch ontieglijk klein?
En hoe vroeg Kuuke al bezig was stats te posten..
Bij deze: bedankt jongens! (we hebben immers nooit een vrouwelijke statspostster gehad toch)