[DC++] Kan geen hublijsten downloaden? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.282 views sinds 30-01-2008

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06-2025
Ik heb momenteel DC++ v 0.698 geinstalleerd.
Ik heb een kabelverbinding bij @home en maak gebruik van het Arris Touchtone TM501B modem.
Probleem is dat ik op geen enkele manier verbinding krijg. Niet active en niet passive.
Ik heb ook geprobeert poorten toe te wijzen maar dat werkt ook niet.
Ik heb mijn virusscanner en windows firewall uitgeschakeld.

De foutmelding die ik steeds krijg wanneer ik een hublijst wil downloaden is deze:

"Download failed;een verbindingspoging is mislukt, omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd"

Ook wanneer ik ander adressen gebruik blijft dit probleem. 8)7

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 20:56
alleen bij hublijsten dit probleem?

Meerdere hublijsten liggen plat op het moment. Probeer eens een andere hublijst of een rechtstreekse verbinding met een hub

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• Royer
Geeft hetzelfde probleem.
Ik snap er helemaal niks meer van. Tot nu toe nooit problemen gehad via ADSL. Ben net verhuisd en overgetsapt naar kabelinternet en sindsdien werkt het niet meer.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer even een titelfixje uit. :)

Signature

• Arthas
En laat die er nu net uit liggen sinds een dag of drie:

Deze doet het bij mij, op dit moment. Plus het is de officieuze vervanger voor de standaard hublist zoals die is voorgeprogrammeerd in de dc client.

http://dchublist.com/hublist.xml.bz2

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• Royer
Arthas schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:24:
[...]

En laat die er nu net uit liggen sinds een dag of drie:

Deze doet het bij mij, op dit moment. Plus het is de officieuze vervanger voor de standaard hublist zoals die is voorgeprogrammeerd in de dc client.

http://dchublist.com/hublist.xml.bz2
Hiep hoi, werkt idd.
Maar weet iemand waarom al die adressen er opeens uit liggen?

• Arthas
Royer schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:53:
[...]

Hiep hoi, werkt idd.
Maar weet iemand waarom al die adressen er opeens uit liggen?
Het waarom is een lastige vraag. Van de originele hublist weet ik dat ze onder vuur (DDOS aanvallen)lagen van rivaliserende groepen en daarom de boel hebben uitgezet. Hun bestanden hebben ze grotendeels doorgesluist naar de nieuwe hublist, die ik mijn vorige post gemeld heb.

• recoil9
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-03 21:58
Hmm ik heb deze http://dchublist.com/hublist.xml.bz2 ook geprobeerd maar krijg ook die melding.

Verwijderd

dreamland is tijdelijk down (hd crash)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 20:26 ]

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 14:47
Kan er nog geen één downloaden :(
Snap er geen snars van. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Ik heb overigens versie 0.694

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 00:10
Ik had inderdaad vanmorgen hetzelfde probleem, maar dacht dat het lag aan het feit dat ik DC net opnieuw had geinstalleerd en iets verkeerd had staan in de instellingen.

Toch?

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 14:47
Welke versie heb jij? De instellingen vind ik in deze versie namelijk logischer dan in de voorgaande versie. Ik heb alles op direct connection staan, weinig andere keus omdat ik niet op een netwerk zit. Snap er niks van... |:(

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 00:10
0.698. Kan inderdaad nog steeds geen hublijst downloaden; vervelend. Volgens mij ligt er ergens een server op apegapen...

Toch?

Verwijderd

Vandaag heb ik DC++ ook weer opnieuw erop gezet na een herinstallatie van XP.

Ook ik heb de problemen zoals hierboven beschreven ondervonden (wist er al van). Na lang zoeken en frustraties bleek onderstaande hublist wel toegangkelijk te zijn met volgens mij grote hubs aanwezig.

http:// www.freeweb.hu/pankeey/dc-hubz/pankeey-dchubz.config.bz2

(ik heb maar even een spatie voor www gedaan omdat anders een stukje wegvalt in de link, heel maf.)

Succes allen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 21:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html][html][norml][/norml][/html][/html]