Hallo mede-tweakers
Ik heb in het bovenstaande nog een geforce 4 mx in mijn systeem hangen
Ik ben er absoluut nog tevreden mee!,
wat ik nou zo leuk vind is dat halflife 2 op high details en met AA Soepel draait
Maar omdat ik ook graag een beetje klus hier en daar wou ik graag weten of deze bios op deze videokaart ook beter te flashen is?
Uit ervaringen van anderen mensen was overclocken op deze kaart een sucess
Dit heb ik ook gedaan en loopt soepel maar ik heb hem even weer op default clock gezet
Nu de vraag:
Is deze videokaart te flashen met een betere bios? en ja weten jullie ook hiervoor een Website,
Zo nee dan houd ik het toch maar bij het opschroeven van de core en mem,
Is er ook uit ervaring van iemand die weet wat de beste verhoudingen zijn tussen core en mem Bijv.(310mhz core en 350 mem) Default= 275mhz core,286mhz mem
Met vriendelijke groet,
Wouter
Ik heb in het bovenstaande nog een geforce 4 mx in mijn systeem hangen
Ik ben er absoluut nog tevreden mee!,
wat ik nou zo leuk vind is dat halflife 2 op high details en met AA Soepel draait
Maar omdat ik ook graag een beetje klus hier en daar wou ik graag weten of deze bios op deze videokaart ook beter te flashen is?
Uit ervaringen van anderen mensen was overclocken op deze kaart een sucess
Dit heb ik ook gedaan en loopt soepel maar ik heb hem even weer op default clock gezet
Nu de vraag:
Is deze videokaart te flashen met een betere bios? en ja weten jullie ook hiervoor een Website,
Zo nee dan houd ik het toch maar bij het opschroeven van de core en mem,
Is er ook uit ervaring van iemand die weet wat de beste verhoudingen zijn tussen core en mem Bijv.(310mhz core en 350 mem) Default= 275mhz core,286mhz mem
Met vriendelijke groet,
Wouter