Ben ik opgelicht of doe ik hier iets fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Hallo beste tweakers,

Sinds vandaag kamp ik met een groot probleem. Ik heb via marktplaats.nl een Sapphire Radeon 9800 Pro op de kop getikt. Ik lijk dat wel letterlijk gedaan te hebben, want de kaart lijkt het niet te doen.

Ik heb de kaart geïnstalleerd, de voedingskabel (via floppy of voedingsunit, beide geprobeerd, maakte geen veschil) aangesloten en uiteraard het beeldscherm aangesloten.

In normale VGA-modus draait de computer in principe wel. Echter, als ik vanuit windows naar 32- of 16 bit schakel, eindig ik na 10 seconden zwart scherm met een... zwart scherm. Niets gebeurt er; het multisync logootje van mijn Nec monitor, dat altijd geel oplicht indien hij functioneert, schiet in de standby mode (oranje kleur) en dan is het duimen draaien geblazen.

Ik heb een

Asus 8KN moederbord;
512 MB RAM
Radeon 9600 Pro (in eerste instantie)
Soundblaster Live! Digital
Netwerkkaart
Een 160 GB hd en normale DVD speler
300 Watt voeding (is dit misschien het probleem?)

En uiteraard alle recente drivers en Windows XP geïnstalleerd. Ik heb drivers gewisseld, videokaarten gewisseld en onderdelen uit de pc gehaald om te kijken of het niet misschien een voedingsprobleem is. Vooralsnog, en dan moet ik er wel bij vertellen dat ik niet zo heel bekend ben met symptomen van slecht functionerende hardware (wat precies de reden is dat ik hier post ;)), lijkt het echter aan de Radeon 9800 te liggen ;( .

Uw hulp is dringend nodig :'(

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓaℓa👌

Het kan idd je voeding zijn.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07 10:04

yassine

Nothing to it but to do it!

Probeer idd. een andere voeding en test het daarmee uit. Post daarna je results :)

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:59

weebl

YARR!

Het lijkt erop dat de functie die het signaal dat de videokaart maakt omzet naar een signaal dat je monitor aankan niet helemaal werkt... Misschien is ie toch niet helemaal goed :(

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:12
Berucht probleem met die kaart. Ik heb dezelfde kaart. Een bepaald onderdeel valt van de kaart af tijdens gebruik. Zonder dit onderdeel krijg je precies dezefde klachten als jij, en met is het opgelost.

Ik heb bij mijzelf het onderdeel er terug op gesoldeerd en alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.

Dit onderdeeltje was het bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://razorhead.zeepost.nl/9800.jpg

Check of het bij jou nog allemaal intact is!

[ Voor 17% gewijzigd door stfn345 op 17-01-2007 22:15 ]

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 14:44

Madrox

Oh, Pharaoh!

Voeding lijkt me sterk, daar het al bij desktop gebruik gebeurt. Dan zou je het eerder met het gamen verwachten.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• morew0rk
Inderdaad ja, dat dacht ik eigenlijk ook.

Nou ja, ben net met de kaart naar een vriend gegaan. Kaart aangesloten maar precies hetzelfde probleem: geen SVGA-beeld. Hij heeft een 400 Watt voeding dus dat kan ik wegstrepen.

Blijkbaar opgelicht voor 100 euro...

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 11:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sowieso best ernstig als je voor zo'n kaart nog 100 euro betaalt. Voor dat geld moet in V&A echt toch wel een betere AGP kaart te vinden zijn. :)

[edit]
Heb je al gekeken trouwens of dat onderdeeltje niet ontbreekt?

[ Voor 20% gewijzigd door --MeAngry-- op 17-01-2007 23:06 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• weebl
  • Laatst online: 16:59

weebl

YARR!

morew0rk schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:03:
Blijkbaar opgelicht voor 100 euro...
Dat je er 100 euro voor hebt betaald is al oplichting op zich... Mensen betalen rond de €75,- voor een tweedehands GeForce 6600GT...

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:41

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De 9800 Pro vraagt veel stroom, met name op de 12V lijn. Dit heb je met de pc van je vriend echter al zo goed als uitgesloten.

Het kan ook zijn dat de kaart te warm is geweest en hiermee de GPU (grafische processor) of geheugenchips zijn beschadigd. Dit is ook een bekend euvel met deze kaart.

Heb je de kaart niet werkend gezien bij de verkoper? (nou ja, een dure les voor de volgende keer in ieder geval)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weebl schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:07:
[...]

Dat je er 100 euro voor hebt betaald is al oplichting op zich... Mensen betalen rond de €75,- voor een tweedehands GeForce 6600GT...
Er waren zelfs nieuw voor 50 euro 6600GT's te krijgen en die zijn een stuk beter uitgerust dan een 9800 pro... Ik betaalde 100 euro nieuw een jaar terug voor mijn 9800 pro |:(

Verwijderd

Buiten het feit dat het vervelend is voor de TS dat hij geen werkende kaart heeft vinden mensen het blijkbaar ook nodig om erin te wrijven dat ze de prijs te hoog vinden. Stijlvol volk die tweakers.

• ruudonline
  • Laatst online: 22:09
Heb je de kaart laten versturen? Ik zou in ieder geval contact proberen op te nemen met de verkoper. Als hij/zij een beetje redelijk persoon is krijg je je geld terug. Misschien dat de vorige eigenaar jou kaart gewoon nog in de kast had liggen en hem uiteindelijk besloot te verkopen, niet wetende dat de kaart mogelijk defect zou zijn.

Verwijderd

veeeeel's te veel betaald, en ik denk dat je gewoon bent opgelicht

• morew0rk
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:18:
Buiten het feit dat het vervelend is voor de TS dat hij geen werkende kaart heeft vinden mensen het blijkbaar ook nodig om erin te wrijven dat ze de prijs te hoog vinden. Stijlvol volk die tweakers.
Mja daar zat ik ook niet op te wachten idd maar goed, iedereen bedankt voor de reacties. Zal dan maar eens gaan zoeken naar zo'n 6600 gt voor 50 euro -_-
veeeeel's te veel betaald, en ik denk dat je gewoon bent opgelicht
rofl :9~

[ Voor 9% gewijzigd door morew0rk op 17-01-2007 23:32 ]

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Als ik jou was zou ik de volgende keer eerst even hier, op t.net kijken naar tweedehands kaartjes.
Weet je in ieder geval dat je niet teveel gaat betalen en weet je dat de kaart werkt.

Doe je het toch via marktplaats vraag dan of de kaart werkend te zien is en check vantevoren even op internet naar de gemiddelde tweedehands prijzen :)

[ Voor 1% gewijzigd door Crijnn op 17-01-2007 23:33 . Reden: Consequent blijven ]

Verwijderd

Crijnn schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:31:
Als ik jou was zou ik de volgende keer eerst even hier, op t.net kijken naar tweedehands kaartjes.
Weet je in ieder geval dat je niet teveel gaat betalen en weet je dat de kaart werkt.
Inderdaad, want als iemand 100euro durft te vragen voor een 9800pro wordt ie gelijk met de grond gelijk gemaakt via de commentaren. :)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Daarnast vertrouw ik iemand van Tweakers.net sneller dan iemand van bv een marktplaats oid. Mede door de aanwezigheid van de feedback :)

Instagram / YouTube

Verwijderd

ach, ik heb laatst nog een radeon 9800XT voor 80 euro kunnen verkopen op marktplaats. Had nooit gedacht dat ze uit eindelijk de richtprijs die ik opgegeven had zouden betalen :P Wat ook wel apart was dat het onder rembours ging en het dus totaal 92.50 werd. Ach ja, wist het zeker niet of moest specifiek die kaart hebben.

Enige voordeel was wel dat degene die ik verkocht het nog wel 100% deed

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 00:15 ]

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

veel te weinig betaald voor zo'n antiek museumstuk :p

ms. is het een biosprobleem. ik heb ooit succesvol een ati kaart gefixd door beter bios te flashen. je hebt daar wel een pci videokaart voor nodig dat dan even primair gebruikt wordt...

d:)b :henk d:)b

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07 21:24
razorhead schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:07:
Berucht probleem met die kaart. Ik heb dezelfde kaart. Een bepaald onderdeel valt van de kaart af tijdens gebruik. Zonder dit onderdeel krijg je precies dezefde klachten als jij, en met is het opgelost.

Ik heb bij mijzelf het onderdeel er terug op gesoldeerd en alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.

[afbeelding]

TS: lees eens al je advies door, ik heb hier nog geen antwoord op terug gezien ;)

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
ik zou een andere pc proberen. Ik weet toevallig dat de 9800 pro problemen had met sommige via chipsets... wellicht heeft ie ook problemen met andere mobo's.

Kijk als je toch bezig bent naar afgebroken of doorgebrande transistoren... die krengen kunnen de gekste problemen veroorzaken.

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-06 09:32
Als je je geld niet kunt terug krijgen dan zou ik het onderstaand advies eens opvolgen, heb idd wel veel gehoord dat bepaalde kaarten een slechte bios hebben. Heb hier een link waar je de biossen kunt downloaden, zoek je merk op en bekijk je geheugen modules op de kaart en download de bios.

http://www.techpowerup.com/bios/ (als dit er niet mag staan, haal het dan a.u.b weg)

suc6
MrJayMan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:21:
veel te weinig betaald voor zo'n antiek museumstuk :p

ms. is het een biosprobleem. ik heb ooit succesvol een ati kaart gefixd door beter bios te flashen. je hebt daar wel een pci videokaart voor nodig dat dan even primair gebruikt wordt...

• morew0rk
Hoi luitjes. Huidige situatie: in de pc van een vriend van me deed hij het niet. Ik heb de kaart gecontroleerd op afwijkingen en gebreken maar die lijken niet aanwezig te zijn.

Ik ben niet echt bekend met het upgraden en/of wisselen van bios'en dus ik weet niet precies hoe risicvol dat zou zijn... Ik heb geen PCI-express kaart achter de hand dus dat maakt het niet makkelijker maar wel onmogelijk gok ik :?.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 14:40

KatirZan

Wandelende orgaanzak

morew0rk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:49:
Hoi luitjes. Huidige situatie: in de pc van een vriend van me deed hij het niet. Ik heb de kaart gecontroleerd op afwijkingen en gebreken maar die lijken niet aanwezig te zijn.

Ik ben niet echt bekend met het upgraden en/of wisselen van bios'en dus ik weet niet precies hoe risicvol dat zou zijn... Ik heb geen PCI-express kaart achter de hand dus dat maakt het niet makkelijker maar wel onmogelijk gok ik :?.
gewoon proberen je geld terug te krijgen, straks maak je zelf iets stuk en dan kan je zeker fluiten naar je centen ;)

Wabbawabbawabbawabba

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
morew0rk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:49:
Ik heb geen PCI-express kaart achter de hand dus dat maakt het niet makkelijker maar wel onmogelijk gok ik :?.
Je hebt een oud PCI-kaartje nodig, die sluit je aan op je scherm. Vervolgens moet je met een diskette of USB-stick opstarten en een paar speciale flash commando's geven. Je hebt natuurlijk dat flash programaatje en de juiste rom nodig.

Maar idd, ik zou zeker (telefonisch) verhaal halen bij de verkoper, vaak kan je aan die reactie wel merken of het eht een oplichtertje was.

PS, wellicht is er fysiek met de videokaart gekneoid, eigenijk moet het koelblokje eraf om te kijken of het contact/pasta goed is en of het wel de orginele koelpasta betreft. Middels foto's kunnen de tweakers dat wel bepalen :)

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:05:
Sowieso best ernstig als je voor zo'n kaart nog 100 euro betaalt. Voor dat geld moet in V&A echt toch wel een betere AGP kaart te vinden zijn. :)

[edit]
Heb je al gekeken trouwens of dat onderdeeltje niet ontbreekt?
Idd, voor 100 ballen heb je een gloednieuwe 6800XT 128mb :X

• morew0rk
Neok_ schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:23:
[...]

Idd, voor 100 ballen heb je een gloednieuwe 6800XT 128mb :X
Interessant. Heb je een link?

@Carel: bedankt voor je informatie en tijd, ik weet echter niet zeker of ik dat aandurf. Eerst maar eens zien of ik ergens een pci kaartje vandaan kan halen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door morew0rk op 19-01-2007 13:30 ]

Verwijderd

Klinkt mij een beetje in de oren dat de core gewoon stuk is. Waarschijnlijk door overclokken. Heb de kaart zelf ook nog even tijdelijk en heb hem ook overklokt, maar wordt snel heel warm met standaard koeler. Als de verkoper daar niet op heeft gelet dan kan dat iets hebben stuk gemaakt/doorgebrand. Dus zit de standaar koeler er nog op en zijn de pennetjes nog netjes (gaan namelijk erg moeilijk los) ?

En je kan altijd op marktplaats een mod waarschuwen als iemand misbruik maakt van het syteem om mensen op te lichten.

En als de persoon waarvan je hem hebt gekocht niet meer opneemt of antwoord kan je natuurlijk ook altijd aangifte doen bij de politie. Duurt wel erg lang, maar die hebben wat meer rechten om iemand te achterhalen. en zo meer kans om je geld terug te krijgen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 13:37 ]

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

morew0rk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:29:
[...]

Interessant. Heb je een link?

@Carel: bedankt voor je informatie en tijd, ik weet echter niet zeker of ik dat aandurf. Eerst maar eens zien of ik ergens een pci kaartje vandaan kan halen ;)
100 euro!?

Sorry, maar dan ben je echt veel te onvoorzichtig met je geld zeg.

Kijk eens wat je hier NIEUW hebt voor 2 tientjes meer! :
http://www.alternate.nl/h...?baseId=1917&artno=jagxa5

[ Voor 42% gewijzigd door Da_maniaC op 19-01-2007 15:30 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Carel
http://www.short-media.com/forum/showthread.php?t=3327

Oorspronkelijk is dit topic om een langzamere kaart een 9800 pro bios te geven, maar het is ook een duidelijke uitleg hoe je moet flashen en wat je nodig hebt.

Verwijderd

heb dit ook eens gehad,moest alle drivers verwijderen,opnieuw opstarten,istaleren als standaard vga adapter en pas daarna de ati driver (beetje vaag,maar het werkte wel) ;)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Zet je AGPbus eens op 4x in je BIOS ipv op 8x
Ik heb dit probleem ook met mijn 9800 pro (Club3D) en Asus A8V Deluxe.
Qua snelheid maakt die AGPbus niet zoveel uit gelukkig, dus in snelheid merk je er niet veel van, maar je hebt in elk geval beeld (als het inderdaad hetzelfde probleem is)

Niet?
[Specs]

• morew0rk
Ah, meer nieuws. Ik zat net de kaart te inspecteren, een beetje te kijken naar alle onderdeeltjes zeg maar. Ik raakte toen een van die zwarte busjes aan, en die bleek heel los te zitten. Toen ik er een klein beetje tegenaan duwde, liet hij aan één kant los (!!!). Ik kon hem een beetje omhoog duwen en zag toen dat hij met 2 kleine stukjes pasta o.i.d. vastzat. Een ander busje dat identiek lijkt aan die losse, zit echter wel geheel onwrikbaar vast.

Blijkbaar is dit onderdeel verantwoordelijk voor het probleem...

En ja, ik wéét dat 100 euro veel was voor die kaart. Daar mag je wel over ophouden; als je echt niets beters te doen hebt dan mij te komen vertellen dat ik een miskoop heb gedaan dan wil ik je wel helpen bij het vinden van een hobby. Sorry, maar na tien keer zo'n reactie te hebben gehad, komt het me een beetje de strot uit.

Hoe dan ook, hoogstwaarschijnlijk is dat loszittende busje verantwoordelijk voor het probleem.

Ik wil iedereen die heeft geprobeerd om mij te helpen echt ontzettend bedanken voor de getoonde moeite en inzet. Bosjes bloemen voor die mensen _/-\o_

Nogmaals, hartelijk dank mensen.

edit: @SiGNe: (refereer je naar die clapton plaat met je naam?) Hij stond al die tijd op AGP4X, dus dat kon het niet geweest zijn. Maar ook jij bedankt ;)

ps. Als iemand hier nog een Radeon 9800 Pro in de aanbieding heeft, laat het me weten :D

[ Voor 11% gewijzigd door morew0rk op 19-01-2007 16:25 ]

• Carel
Maar er zijn ook mensen die zoiets kunnen solderen, ik zou de hoop iig niet niet opgeven :)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
morew0rk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:22:
Ah, meer nieuws. Ik zat net de kaart te inspecteren, een beetje te kijken naar alle onderdeeltjes zeg maar. Ik raakte toen een van die zwarte busjes aan, en die bleek heel los te zitten. Toen ik er een klein beetje tegenaan duwde, liet hij aan één kant los (!!!). Ik kon hem een beetje omhoog duwen en zag toen dat hij met 2 kleine stukjes pasta o.i.d. vastzat. Een ander busje dat identiek lijkt aan die losse, zit echter wel geheel onwrikbaar vast.

[...]
Ik wil iedereen die heeft geprobeerd om mij te helpen echt ontzettend bedanken voor de getoonde moeite en inzet. Bosjes bloemen voor die mensen _/-\o_
Ho ho, we zijn er nog niet ;)

Het is razorhead gelukt om dat busje (ik ga er even vanuit dat je hetzelfde busje bedoelt als op deze afbeelding) terug te solderen:
razorhead schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:07:
[...] Ik heb bij mijzelf het onderdeel er terug op gesoldeerd en alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.

[afbeelding]

Kun jij niet ook hetzelfde doen? Hoef je ook niet weer een andere kaart te kopen :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:07:
Daarnast vertrouw ik iemand van Tweakers.net sneller dan iemand van bv een marktplaats oid. Mede door de aanwezigheid van de feedback :)
Ja daar ben ik het met je mee eens. maar een Advertentie zetten op V&A is vragen om moeilijkheden als je ook maar 1% van de prijs afwijkt die je voor 2dehands hoort te vragen, men wilt graag op de 1ste rang zitten voor weinig geld :z

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik zou gewoon de verkoper eens mailen/bellen en proberen je geld terug te krijgen. Je hebt betaald voor een werkende kaart!

Enne, er staan genoeg 9800's in V&A:
http://tweakers.net/aanbo...9&max_price=0&woonplaats=

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 21:31
ruudonline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:20:
Heb je de kaart laten versturen? Ik zou in ieder geval contact proberen op te nemen met de verkoper. Als hij/zij een beetje redelijk persoon is krijg je je geld terug. Misschien dat de vorige eigenaar jou kaart gewoon nog in de kast had liggen en hem uiteindelijk besloot te verkopen, niet wetende dat de kaart mogelijk defect zou zijn.
Hoe dan ook: het ding doet het niet, dus TS heeft recht op zijn geld.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

Harrie

NederVlaming

morew0rk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:22:

En ja, ik wéét dat 100 euro veel was voor die kaart. Daar mag je wel over ophouden; als je echt niets beters te doen hebt dan mij te komen vertellen dat ik een miskoop heb gedaan dan wil ik je wel helpen bij het vinden van een hobby. Sorry, maar na tien keer zo'n reactie te hebben gehad, komt het me een beetje de strot uit.

Hoe dan ook, hoogstwaarschijnlijk is dat loszittende busje verantwoordelijk voor het probleem.

Nogmaals, hartelijk dank mensen.

edit: @SiGNe: (refereer je naar die clapton plaat met je naam?) Hij stond al die tijd op AGP4X, dus dat kon het niet geweest zijn. Maar ook jij bedankt ;)

ps. Als iemand hier nog een Radeon 9800 Pro in de aanbieding heeft, laat het me weten :D
Je kan kijken of je iemand kent die voor jou dat component weer erop wilt solderen. Als het lukt is het mooi, lukt het niet kan je altijd nog naar een andere kijken. (Ik neem aan dat het om het component gaat wat aangeven was op het plaatje?). Mocht je dit allemaal niet willen doen zijn er hier vast wel mensen die geintresseerd zijn in dat kaartje O-).

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-07 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

100 euro is wel veel. Pas nog mijn oude, goed werkende, 9800 verkocht voor 25 eurotjes :) Draait als een zonnetje. Maar goed, computer stuff daalt dan ook zeer snel in waarde. Te bedenken dat ik deze kaart kocht toen ie net uit was voor een dikke 300 euro. (Idem voor mijn huidige X850 XT)

Edit; Ok pagina 2 niet gezien. Nevermind :X

[ Voor 60% gewijzigd door TommyGun op 19-01-2007 16:49 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• morew0rk
TommyGun schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:48:
100 euro is wel veel. Pas nog mijn oude, goed werkende, 9800 verkocht voor 25 eurotjes :) Draait als een zonnetje. Maar goed, computer stuff daalt dan ook zeer snel in waarde. Te bedenken dat ik deze kaart kocht toen ie net uit was voor een dikke 300 euro. (Idem voor mijn huidige X850 XT)

Edit; Ok pagina 2 niet gezien. Nevermind :X
:> np

Mja ik ken niemand hier in de omgeving die dat kan fixen; bevindt me niet echt in een tweakerachtige omgeving ook. Dus dat zal wel niet één twee drie gaan lukken. Maar ik kan hem idd aanbieden met het defect en hopen dat iemand er interesse in heeft, moet alsnog weg kunnen voor 20 euro misschien?

Het is trouwens inderdaad dat onderdeel waar Razorhead al op wees (fking typisch imo), dus dat geeft stof tot denken...
Pagina: 1