Beschadigde mp3'tjes filteren.

Pagina: 1
Acties:

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Hallo, ik heb een tijdje geleden geprobeerd met partition magic mijn mp3-partitie te vergroten (50 GB erbij plakken) alleen crashte de pc toen en was ik al mijn mp3's kwijt. Dus ik zo'n recover programma installeren en mijn mp3's teruggehaald. Maar nu blijkt dat veel mp3's beschadigd zijn: een aantal is qua inhoud helemaal verkeerd, er zijn andere liedjes doorheen gemixt en op een ander gedeelte crashen de mediaspelers. Aan de eerste helft is denk ik niks anders te doen dan handmatig uitzoeken, maar ik zoek voor de tweede helft een programma om deze kapotte mp3's uit Mijn Muziek op te sporen en verwijderen/in een andere map plaatsen. Is hier software voor?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Even een gedachtenspinsel:

Als je je mp3's in bijvoorbeeld WinAmp in de playlist zet, gaat ie de tijdsduur van de tracks opzoeken. Als ie die niet kan vinden, komt er ook geen tijdsduur bij te staan --> ergo, deze bestanden zijn kapot. Alleen het verwijderen moet je dan nog handmatig doen. Misschien is daar ook nog een handige manier voor.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Tha Ra
DrivinUCrazy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:37:
Even een gedachtenspinsel:

Als je je mp3's in bijvoorbeeld WinAmp in de playlist zet, gaat ie de tijdsduur van de tracks opzoeken. Als ie die niet kan vinden, komt er ook geen tijdsduur bij te staan --> ergo, deze bestanden zijn kapot. Alleen het verwijderen moet je dan nog handmatig doen. Misschien is daar ook nog een handige manier voor.
Dat heb ik al gedaan, maar er blijven nog een heleboel bestanden over.

Verwijderd

Ik denk dat je alles echt handmatig zult moeten controleren.

• Tha Ra
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:22:
Ik denk dat je alles echt handmatig zult moeten controleren.
Ook de mp3'tjes die echt helemaal kopot en onafspeelbaar zijn?

Verwijderd

controleer mbv encspot op sync errors in de files ;)

http://www.geocities.com/mp3utility/ kan ook scannen op sync errors

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 16:01 ]

• Tha Ra
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:59:
controleer mbv encspot op sync errors in de files ;)

http://www.geocities.com/mp3utility/ kan ook scannen op sync errors
bedankt, nu zijn bijna alle brakke files weg :) Alleen de overgebleven ff handmatig verwijderen en ik be klaar. Bedankt!! _/-\o_
Pagina: 1