Fruity Loops » Meerdere patterns tegelijk laten afspelen

Pagina: 1
Acties:

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Hey,

Momenteel ben ik druk bezig het programma Fruity Loops onder de knie te krijgen.
Ik ben al aardig op weg in de goeie richting maar ik zit met één ding in de knoei, namelijk;
Als ik bijvoorbeeld een beat, intro en een bass line heb gemaakt en deze op verschillende patterns in de playlist zet, speelt Fruity Loops alleen het geselecteerde pattern af (dus bijvoorbeeld alleen de intro).
Dit is dus niet de bedoeling, de bedoeling is dat Fruity Loops alle 3 de patterns afspeelt (zoals het hoort).
Kan iemand mij helpen dit op te lossen, of zie ik gewoon iets simpels over het hoofd ?
Zo ja, wat dan ?

P.S. ik heb de GOT search en Google al gebruikt maar helaas zonder resultaat.

Alvast bedankt voor de hulp!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Je moet hem op 'song' zetten en niet op pattern modus (links naast de playknop) en dan wel eerst in de playlist de vakjes inkleuren van de patterns die je wilt hebben.

Maar dit is wel erg basic, beetje meer zelf prutsen (of boekje lezen) mag wel!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Syntagma schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:08:
Je moet hem op 'song' zetten en niet op pattern modus (links naast de playknop) en dan wel eerst in de playlist de vakjes inkleuren van de patterns die je wilt hebben.

Maar dit is wel erg basic, beetje meer zelf prutsen (of boekje lezen) mag wel!
Ach kijk, dat had ik dus helemaal nooit gezien!
Hartstikke bedankt, mijn probleem is opgelost dus als het moet kan er een slotje op dit topic