De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...
@home heeft bij mijn weten routing uitgezet. Daarom kan ik, zonder een speciale procedure te volgen (commando 'route add <ip van vriend> <ip van gateway> in dos intikken), niet meer bijv. een file versturen via ICQ naar een andere @home gebruiker.
Dus ik denk niet dat het kan...
Dus ik denk niet dat het kan...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
dit is bij zeelandnet inderdaad mogelijk..het werkt immers toch als een soort lan afijn het is lan..ook kun je met programmatjes als lantrend en observer zien welke MAC adressen er zijn aangelogd..o.k je moet uiteraart wel zelf je shares aan hebben staan
Verwijderd
Dat wetkt inderdaad, kan hier ook zien wie er allemaal online zijn, en werkgroepen enzo..
fijn, ga 'k eens fijnn mee experimenteren
De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...

Wat wil dit zeggen? Ben ik de enige die online is met Netbeui geïnstalleerd in de werkgroep @home?
Houdoe
Verwijderd
NetBEUI is een non-routable protocol. Dat wil zeggen dat de informatie niet verder gaat dan de eerste router.
Verwijderd
Juist dat klopt als een bus .je moet erwel voor zorgen dat alles in je shares goed staat.Ook wil het weleens helpen om je firewall uit te zetten deze zijn namelijk meestal gecongigureerd om netbui tegen te houden....maar als alles goed staat zal je merken dat er toch veel(meestal bedrijven) hun poorten 138,137,139 open voor verbinding hebben staan....je moet wel een password,,gebruikersnaam hebben om in te loggen...maar sommigen staan ook gewoon open
Pagina: 1