Hallo allemaal,
Ik heb nu voor de 2e dag al een zeer irritant probleem waarvoor ik geen oplossing kan vinden. Het wordt ondertussen behoorlijk irritant. Op de pc kan ik geen verkeerde processen vinden die draaien, ook met Hijack This! kwam er niet echt iets duidelijks naar voren.
Als ik in bijvoorbeeld Internet Explorer werk (versie 6) of in MSN met iemand aan het tikken ben, ook al ben ik actief bezig in het venster, zo ineens wordt het venster dan inactief. Klik ik weer eens in het venster, dan wordt hij wel meteen weer actief.
Ik heb naar mijn weten niets geinstalleer op maandag of dinsdag. Zondag heb ik Online BitDefender gedraait maar daarna had ik nog geen problemen.
Wie o wie weet wat er aan de hand is, zou kunnen zijn.
Systeem:
Amd Athlon 64 3800+
1 Gb intern
120 Gb s-ata
120 Gb ide
Logitech Rechargable Desktop
WIndows XP Servicepack 2
Office 2003
MSN Messenger 7.5
Nog een hele partij aan progs
Norton Antivirus
Sygate Personal Firewall
Spamhilator
Wie o wie kan mij naar de oplossing van dit zwaar irriterende probleem helpen.
Ik heb nu voor de 2e dag al een zeer irritant probleem waarvoor ik geen oplossing kan vinden. Het wordt ondertussen behoorlijk irritant. Op de pc kan ik geen verkeerde processen vinden die draaien, ook met Hijack This! kwam er niet echt iets duidelijks naar voren.
Als ik in bijvoorbeeld Internet Explorer werk (versie 6) of in MSN met iemand aan het tikken ben, ook al ben ik actief bezig in het venster, zo ineens wordt het venster dan inactief. Klik ik weer eens in het venster, dan wordt hij wel meteen weer actief.
Ik heb naar mijn weten niets geinstalleer op maandag of dinsdag. Zondag heb ik Online BitDefender gedraait maar daarna had ik nog geen problemen.
Wie o wie weet wat er aan de hand is, zou kunnen zijn.
Systeem:
Amd Athlon 64 3800+
1 Gb intern
120 Gb s-ata
120 Gb ide
Logitech Rechargable Desktop
WIndows XP Servicepack 2
Office 2003
MSN Messenger 7.5
Nog een hele partij aan progs
Norton Antivirus
Sygate Personal Firewall
Spamhilator
Wie o wie kan mij naar de oplossing van dit zwaar irriterende probleem helpen.