Toon posts:

Google Personalized Home - steeds weer inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik thuis IE 7 en op mijn werk IE 6. Ik gebruik allerlei diensten van Google (mail, agenda, bookmarks) die ik kan benaderen vanuit de toolbar of vanuit mijn personalized google homepage. Echter op mijn werk kan ik altijd gewoon direct naar de dienst waar ik heen wil, maar thuis vraagt hij altijd maar of ik weer in wil loggen. Ook al heb ik net ingelogd om de bookmarks te gebruiken, bij een volgende IE sessie (dit kan gewoon 1 minuut later zijn) ben ik blijkbaar weer uitgelogd. Hij onthoudt dus niets lijkt het.

Hoe kan ik dit veranderen? Het is heel irritant, want ik gebruik die bookmarks superveel en als je steeds moet inloggen om een bookmark te bekijken, schiet het zijn doel voorbij. |:(

Verwijderd

Misschien beveilingsinstellingen in de trend van cookies of sessies en anders misschien een plugin die je gmail controleert op mail?

Ik had destijds hetzelfde probleem met firefox en na het deinstalleren van zo'n dergelijke plugin was ik er vanaf. Ik weet echter niet of deze er zijn voor IE en zo ja of die dit ook hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:30:
Misschien beveilingsinstellingen in de trend van cookies of sessies en anders misschien een plugin die je gmail controleert op mail?

Ik had destijds hetzelfde probleem met firefox en na het deinstalleren van zo'n dergelijke plugin was ik er vanaf. Ik weet echter niet of deze er zijn voor IE en zo ja of die dit ook hebben.
Hmm, daar heb ik niets in gewijzigd en nu je het zegt schiet me te binnen dat het eerst wel werkte in IE 7. Ik heb echter thuis wel Google Desktop geinstalleerd rond de tijd dat het probleem zich voor begon te doen, op mijn werk niet. Mogelijk heeft dat een verstorende werking op de sessies?

• dago21
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:46:
[...]

Hmm, daar heb ik niets in gewijzigd en nu je het zegt schiet me te binnen dat het eerst wel werkte in IE 7. Ik heb echter thuis wel Google Desktop geinstalleerd rond de tijd dat het probleem zich voor begon te doen, op mijn werk niet. Mogelijk heeft dat een verstorende werking op de sessies?
Ik heb het ook... Niet op mijn werk, niet op mijn laptop, maar wel op mijn desktop. Ik dacht ook eerst het zal wel... Ga nu toch een zoeken hierna. Overigens geen Search dingen geinstalleerd.

IE settings niet, heb ik ook niet aan veranderd.

[ Voor 3% gewijzigd door dago21 op 17-01-2007 22:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja gek he. Het is overigens een desktop waar ik het op heb, en op mijn laptop gaat het wel goed. Misschien dat dat nog wat zegt?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ook ik heb hier last van. Op het werk werkt gmail altijd gewoon direct vanuit mijn ig, maar zodra ik dan weer thuis kom moet ik inloggen op gmail. Ig werkt thuis weer wel altijd. Zeer vervelend.

Ik gebruik thuis overigens wel de GMail Notifier, die werkt wel weer altijd. Hoef alleen bij het opstarten van Windows in te loggen op GMail.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Laat ik dit probleem nou ook vaak thuis hebben... ik heb er ook nog geen oplossing voor gevonden.. werk overigens met FF2

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Toolbar ook in FF 2, maar thuis gebruik ik de Google Bookmarks alleen in IE. Kun je ze ook vanuit IE exporteren naar FF 2?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 15:27 ]

Pagina: 1