Pop-ups freezen game

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• AgamemnonZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 23:54
In een aantal op (verschillende) Quake engines gebaseerde games heb ik last van freezes. Zodra er een pop-up op de desktop plaatsvindt freezed de game voor een paar seconde en gaat de brightness ook ff terug naar de desktop waarde.

Een paar voorbeelden van pop-ups zijn; mozilla thunderbird die een kleine melding geeft dat er een nieuwe emailbericht is. Iemand die inlogt bij MSN. Antivirus programma die een email heeft gescanned.
Het zijn allemaal korte pop-ups die dit veroorzaken.

Heeft iemand enig idee waarom dit is en hoe ik ervan af kan komen (behalve dan zorgen dat er geen pop-up programmas draaien, want dat is maar een halve oplossing).

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-07 22:28

DataGhost

iPL dev

Je kan proberen met TweakUI bij explorerGeneral in te stellen dat applicaties geen focus kunnen stelen. Ik ga er tenminste vanuit dat je Windows gebruikt, aangezien je dit niet meldt. Dit topic past dan ook beter in WOS, NOS of CSA, aangezien dit software-gerelateerd is.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik zou een nieuwe videokaartdriver proberen.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pop-ups en games...

Wat hebben die met videoplanken en beeldkanonnen te maken :?

Verder is het waar dan ook op GoT de bedoeling om specs te posten en om aan te geven wat je zelf allemaal opgezocht en geprobeerd hebt. Dat ontbreekt hier nogal - je lijkt gewoon alsof het een helpdesk is je probleem hier te dumpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.