Cheat in Oni

Pagina: 1
Acties:

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gekeken op avault.com voor cheats, voor het spel Oni, nu zeggen ze daar het volgende:
Open up the "persist.dat" file with your Hex Editor. Go to location 0x44 and change the value there to 07. Once that is done, to run the cheat codes press [F1] while in the game to open the menu and type in the cheats you want to use.
Nu kan ik alleen die locatie 0x44 niet vinden in het bestand. Ik probeer het met Hex-Workshop. Heeft iemand voor mij de gekraakte versie? Of kan iemand vertellen wat ik moet doen! (Moet ik de 07 invullen ipv de 44??) Ik zoek in Hex workshop op Hex Values. Bij de optie go to onder edit kan ik geen "x" invullen.

bvd Joris

P.s begin nou aub niet met cheaten is lame!

tremble and despair for i am power!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Cheaten is lame! :)

Naja, Oni schijnt best moeilijk te zijn, helaas deed hij het bij mij niet --> compleet verneukt beeldscherm:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnaud/oni.jpg

Anyway, succes ermee.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Op zaterdag 03 februari 2001 15:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Cheaten is lame! :)

Naja, Oni schijnt best moeilijk te zijn, helaas deed hij het bij mij niet --> compleet verneukt beeldscherm:

[afbeelding]

Anyway, succes ermee.
Oki bedankt. Is lullig voor je, is een vet spel jong!

Laat de cheat maar, ik ben al verder gekomen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen idee...

En Oni is niet extreem moeilijk. Het kost af en toe wat moeite en wat loaden maar je komt er wel ;)

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Ik ben nu in het level waar de slechten bij de goeden zijn binnengekomen. En ze net die ene meid, van de datalink, hebben gekipnaped. Kan iemand mij vertellen hoe ik boven kom? Er is steeds een opening op de trap naar boven toe, nu moet ik 1 trap nog halen, maar die haal je niet met springen. Ik zal kijken of ik er nog een screenshotje bij kan doen...

bvd Joris

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:35
spel is idd niet echt moeilijk, soms wat irri stukjes maar ach, zit overal in :)

Flickr | Lego collectie

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
De cheatmode wordt ook aangezet als je em uitspeelt.

De shapeshifter cheat is best grappig

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Dan moet ik hem maar uitspelen he :)

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik hier voorbij kom?

Afbeeldingslocatie: http://joris.vandersligte.com/tmp/Oni.jpg
edit:
waarom doet ie het nu niet, dammed. Hier dan de gewone link:
http://joris.vandersligte.com/tmp/Oni.jpg

En kom nu niet met springen want dat lukt niet. :)

bvd Joris

• IceStorm

IceStorm

Helaas wel rennen. Dashen en dan op het laatste moment HOOG sprignen (dus spatie LANG indrukken..) en eventueel dan een salto maken.. zo moet ie echt ;)

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Wat bedoel je met dashen??

• IceStorm

IceStorm

Doe de tutorial nog eens ;)..

Dashen = SNEL rennen.. Oftewel, w indrukken, loslaten en dan w ingedrukt houden :)...

Verwijderd

http://www.geocities.com/mmontyus/dump/

hier vind je een zip-file met een exe bestand dat de cheats enabled *D(ook al heb je het spel nog niet uitgespeeld)

Verwijderd

Trouwens, je moet de shapeshifter cheat gebruiken, die is echt COOL!!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Je moet helemaal geen cheats gebruiken :)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Zit nu al eeuwen vast in level 11. Onzichtbare mannetjes blijven 'm'n aars kicken. En ik heb allang geen zin meer om voor de 20ste keer opnieuw te loaden :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 04 februari 2001 21:28 schreef Acolyte57 het volgende:
Zit nu al eeuwen vast in level 11. Onzichtbare mannetjes blijven 'm'n aars kicken. En ik heb allang geen zin meer om voor de 20ste keer opnieuw te loaden :)
Die 2 onzichtbare mannetjes zijn een eitje ;)... Je loopt een trap op en je 'ziet' ze staan. Wees slim en loop de trap terug af ;).. Ze komen je achterna en je kunt ze een voor 1 neerslaan. Werkt perfect ;)

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Ik heb hem gehaald. Had de tutorial overgeslagen omdat ik niet wist wat dashen was. Nu weet ik het! Hartelijk bedankt allemaal!!

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 04 februari 2001 21:45 schreef IceStorm het volgende:
Die 2 onzichtbare mannetjes zijn een eitje ;)... Je loopt een trap op en je 'ziet' ze staan. Wees slim en loop de trap terug af ;).. Ze komen je achterna en je kunt ze een voor 1 neerslaan. Werkt perfect ;)
Dat probeerde ik al vaker, maar ze komen altijd tegelijk (allebei) en ik heb nogal wat moeite om te raken wat ik bijna niet zie.
Misschien moet ik de difficulty maar eens van Hard afhalen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 05 februari 2001 10:38 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Dat probeerde ik al vaker, maar ze komen altijd tegelijk (allebei) en ik heb nogal wat moeite om te raken wat ik bijna niet zie.
Misschien moet ik de difficulty maar eens van Hard afhalen :)
Zet je brightness daarvoor even flink omhoog... Dan zie je ze vrij aardig... ;)

Verwijderd

Captain Pervert: heb je soms een Radeon? Vriend van me heeft namelijk hetzelfde probleem, en die heeft er ook een. Je schijnt het op te kunnen lossen door nieuwste drivers te installeren (staat tenminste in de readme van Oni)

Ik heb het spel uitgespeeld met Konoko en met Muro :)

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 14:09 schreef Gul'Dan het volgende:
Captain Pervert: heb je soms een Radeon? Vriend van me heeft namelijk hetzelfde probleem, en die heeft er ook een. Je schijnt het op te kunnen lossen door nieuwste drivers te installeren (staat tenminste in de readme van Oni)

Ik heb het spel uitgespeeld met Konoko en met Muro :)
hmm, ik heb die vent laten leven en ben gewoon weg gelopen. Toen zijn ze me komen helpen toen ik tegen Muro moest vechten.. Nu heb ik die vent doodgeschoten (opnieuw geladen) maar dan kom je gewoon in hetzelfde level als je die vent niet dood schiet.. Hmm raar. Ik heb hem trouwens uitgespeeld zonder cheats. Alleen bij die ronddraaiende laserdingen, waar je steeds de terminals moest uitschakelen heb ik de "minime" code gebruikt. Lukt anders volgens mij nooit!!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toen je die vent had doodgeschoten, was je broertje toen niet een beetje anders geworden??

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 14 februari 2001 22:43 schreef Kaas het volgende:
Toen je die vent had doodgeschoten, was je broertje toen niet een beetje anders geworden??
Als dat een 'beetje' is hoop ik serieus dat mijn zusje morgenochtend NIET een beetje veranderd is ;)

Maar uh.. die laserdingen lastig? Ik had er ook problemen mee totdat ik er gewoon doorheen gelopen ben.. dat schoot tenminste op..

"Oh ik ben geraakt.."
'Nou en.. je hebt hypo's zat'
"Oh ja" ;)
Pagina: 1