Drivers willen niet instaleren

Pagina: 1
Acties:

• Ampora
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10-2018
ik heb in een case een asrock K7NF2-RAID gestoken met een sapphire radeon 9500pro, twinmoss 512 pc2700 // twinmoss 256 pc2700 // kingston 256 pc2700.

ik heb de windows er op geinstalleerd (via cd opstarten format etc etc)

nu zit ik in windows, steek de cd van asrock erin,en hij wilt nix instaleren...nuja hij instaleerde het wel, maar als ik bij Device manager ga kijken staat er bij elk device een uitroepteken voor...

doe ik "update driver" zegt hij opt einde vande installatie dat acces denied is.....

ik heb het ook al probeerd met de nieuwste drivers van de asrock site....

stuk voor stuk etc..... ik krijg de hardware niet geinstalleerd... iemand een idee?

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02 18:58

iop

ik heb precies hetzelfde probleem gehad met video drivers, bij mij was het probleem de videokaart, weet niet of hij brak was of incompatible, maar een vervanging (geruild) agp --> pci-e heeft de truuk gedaan hier.

(ook asrock)

ps: misschien wel handig te melden welke drivers hij op hangt...

[ Voor 18% gewijzigd door iop op 17-01-2007 17:27 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
wat voor hd heb je?
hoe is die aangesloten? (master op primary ide of raid?)
wat staat er in t logboek?
al een keer geprobeerd opnieuw te installeren? (ja, gewoon nog een keer)

en echt bij ALLE devices?

XP? 98? sp1? sp2?

[ Voor 11% gewijzigd door Japidoff op 17-01-2007 17:28 ]

gang is alles

• Ampora
het zijn alle drivers van het moederbord. nix wilt instaleren. nuja half kan je zeggen. M'n geluid werkt nu wel ineens en al de rest niet. als ik uninstall driver doe bij device manager, dan verdwijnen die gewoon. en erna staan ze niet terug bij "other devices" dat ze nog niet installed zijn. heb al verschillende malen uninstalled, installed, van cd uit, via device manager. hij wilt gewoon niet doen.(hij eindigd de setup wel,alsof er nix aan de hand is. mr als je kijkt bij device manager dan staan de onderdelen bij de juiste categorie (ethernet network controller bij network adapters etc etc) maar overal een uitroepteken voor. En alsk install met "update driver" dan zegt het laatste scherm (wanneer install gedaan is) "There was a problem installing this device #vb: ethernet network controller # An erroc occurred during the installation of the device. Acces denied."

ik heb win xp pro corporate sp2 integrated met alle fixes en stuff van m$ tem december 2006 op die pc installed.

de HD is primary master. tis al een oudere HD van 15gb. ik dacht dat er wat mis zou zijn met de HD, maar langs de andere kant lijkt me dat wel raar dat daarom de drivers niet willen installeren.

(ff kijken wat logboek zegt)
=>
ik zie alleen errors van ati2mtag (denk van elke reboot)... mr van m'n graka drivers heb ik geen last...

dat was bij system. Bij application zie ik alleen warning van asp.net 2.0.50727.0, mr das wrs omdat ik dat net installed heb (omdat dat nodig was vr m'n graka drivers te installeren), ook een warning bij userenv..... winmgmt .... en das al.

screenshot 01
screenshot 02

[ Voor 29% gewijzigd door Ampora op 17-01-2007 18:17 ]

• Ampora
dat wast van hulp?:p