Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe pc. Ik heb mijn dell nu al 3 jaar staan en 3 jaar geleden was het al niet hi-tech. Ik gebruik mijn pc voor beetje standaard dingen. School, MSN, Leechen, Muziek, Surfen etc. Me pc moet wel snel worden, want mijn geduld met elektronica is laag;) Ook moet mijn pc voorbereid zijn op de "toekomst". Zodat ik zonder al te veel upgrades toch een snel en betrouwbaar systeem heb.
Me lijstje:
Moederbord Foxconn P9657AA-8EKRS2H
Proccesor Intel Core 2 Duo E6400
Geheugen 1/2 GB
Voeding Aopen Prima Power 400 Watt
Harddisk Veel GB
Videokaart Ati van een vriend
Ik heb voor Foxconn gekozen omdat die als goede Intel Core Processor uit de bus kwam bij hardware.info.
E6400 omdat hij goed stond aangeschreven voor zo'n soort systeempje
Voeding had er een aantal op het oog was kwestie van wegstrepen en deze was stilst/zuinigst.
Videokaart: vriend van mij had nog Ati videokaart liggen een na nieuwste model ofzo( overcompleet gekocht)
De vragen:
Hoeveel geheugen is het verstandigst om te nemen? en kunnen jullie een paar goede aanbevelen.
Ik geloof dat dit een aardig systeem is maar vinden jullie dat ook?
Ik heb mijn informatie van Tweakers faq en Productsurvey, hardware.info en wat andere sites( casejunkies bijv).
Edit: Owja ook nog de best buy guide van nov en jan
Tot slot: Ik hoop dat ik me vraag zo goed heb opgesteld en als jullie in me (toekomstig) systeem dingen anders/beter zouden doen hoor ik het graag.
Mvg
David
Me lijstje:
Moederbord Foxconn P9657AA-8EKRS2H
Proccesor Intel Core 2 Duo E6400
Geheugen 1/2 GB
Voeding Aopen Prima Power 400 Watt
Harddisk Veel GB
Videokaart Ati van een vriend
Ik heb voor Foxconn gekozen omdat die als goede Intel Core Processor uit de bus kwam bij hardware.info.
E6400 omdat hij goed stond aangeschreven voor zo'n soort systeempje
Voeding had er een aantal op het oog was kwestie van wegstrepen en deze was stilst/zuinigst.
Videokaart: vriend van mij had nog Ati videokaart liggen een na nieuwste model ofzo( overcompleet gekocht)
De vragen:
Hoeveel geheugen is het verstandigst om te nemen? en kunnen jullie een paar goede aanbevelen.
Ik geloof dat dit een aardig systeem is maar vinden jullie dat ook?
Ik heb mijn informatie van Tweakers faq en Productsurvey, hardware.info en wat andere sites( casejunkies bijv).
Edit: Owja ook nog de best buy guide van nov en jan
Tot slot: Ik hoop dat ik me vraag zo goed heb opgesteld en als jullie in me (toekomstig) systeem dingen anders/beter zouden doen hoor ik het graag.
Mvg
David