Toon posts:

Overzicht User en Security rights

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een pagina waar staat watvoor users welke rechten hebben.

Bijv, welke rechten hebben Power Users? of gewone Users?

Wat houdt Full control bij sharing?

Dit zijn van die basis dnigen die ik nergens 1,2,3 kan vinden.

Hopelijk weet iemand dit.

Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

No offence maar de alleereerste hit op Microsoft.com op een van je gevraagde termen, geeft een briljant mooi (en lang) overzicht over de rechten.

Verder mis ik over welk OS het gaat...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om 2003 en xp. Het klopt dat er een hoop over te vinden is maar ik kan geen simpel overzicht vinden.

Tuurlijk snap je het wanneer je er dagelijks mee werkt maar voor mij geldt dat niet zo.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:
Het gaat om 2003 en xp. Het klopt dat er een hoop over te vinden is maar ik kan geen simpel overzicht vinden.

Tuurlijk snap je het wanneer je er dagelijks mee werkt maar voor mij geldt dat niet zo.
Het gaat niet om dagelijks werken; als je jouw vraagstelling op het allersimpelst in Engels vertaalt en op microsoft.com intikt, krijg je die overzichten vanzelf.

Kan je in ieder geval vertellen dat Full Control inhoudt dat een user alles mag doen op/met een bestand of directory.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Trixie dit is toch echt heel makkelijk te vinden door even in de product overviews van Windows te kijekn, en eventueel even door te klikken naar de details die je daar kan vinden.

Een simpel overzicht kan je zelf maken, aan de hand van door jou gestelde kriteria. Er zijn zoveel verschillende plaatsen waar permissies kunnen worden gezet dat je onmogelijk een complete lijst gaat vinden.

Op GoT zien we graag dat je je zelf verdiept in de materie, en ik zie niet terug wat je hebt geprobeerd om dit op te lossen. Check de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.