Toon posts:

site in meedere talen

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

hopelijk kunnen jullie me helpen. Voor mij firma heb ik een site gemaakt, met paar HTML pagina's en véél SWF's

de firma heeft zo'n 800 produkten

nu moet die site in 4 talen

hoe doe ik dat ? ik kan wel op elke pagina een paar vlaggetjes plaatsen, en als je bv op het frans vlaggetje klikt, laadt er dan een externe tekst in het frans, maar als je dan naar de volgende pagina gaat, moet die site in frans blijven , zodat de bezoeker niet telkens opnieuw een taalkeuze moet maken

kan ik dat in flash, of gebruik ik daarvoor javascript ofzo ?

hopelijk ben ik duidelijk en kunnen jullie me helpen

dank bij voorbaat

peter

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je eens kijken naar deze zoekresultaten: http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart ? Er zijn volgens mij genoeg opties met een CMS te bereiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2007 15:32 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:04

TeeDee

CQB 241

Het makkelijkste is via een URL parameter het taaltje mee te geven.
Deze parameter is in flash als ook in een dynamisch "html" bestand te lezen.
Hoe je dat dan ook doet (mod_rewrite, of gewoon ?lang=FR) moet je helemaal zelf weten.

Eventueel stop je die parameter in een sessie of iets dergelijks. Of dit nu via de "vlaggetjes" manier gaat, of via de URL parameter.

Zit er een database achter? Lijkt me de meest handige oplossing.

[ Voor 37% gewijzigd door TeeDee op 17-01-2007 15:37 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoi Rondos, welkom op GoT. Voordat je post is het wijs om even de policy door te lezen. Daarin vind je dat het niet gebruikelijk is om je posts te ondertekenen of te groeten (daarvoor heb je een icon). De richtlijnen voor een firstpost zijn wellicht interessant voor je.

Je startpost betreft een vrij basale vraag die je middels de search ook kan vinden. Zoek maar eens op google naar 'cookies' of 'sessions'. Ook op dit forum hebben we het daar vaker over gehad. Daarom gooi ik dit topic dicht.

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.