Al eerder topic over gevonden maar daar stonden geen oplossingen in..hierbij dus een neiuwe poging
Een collega van mij heeft op zijn Toshiba U200-191 lap top een probleem met Intervideo WinDVD 5.
Zoals ook in andere topics al beschreven krijgt hij bij het starten van een DVD de volgende error:
het maken van een Overlay is mislukt; verlaag uw resolutie of kleur diepte
Nu heb ik al geprobeerd de resolutie aan te passen naar 800 x 600 en 16-bit maar het mag niet baten...er gebeurt niks en dezelfde error verschijnt in groen letters over het beeld.
Ook via www.codecs.com het XP codec pack geinstalleerd (je weet maar nooit..) maar ook dit zonder enig resultaat...wat ik al verwachtte daar het om DVD gaat en geen DivX
(Overigens in Win Mediaplayer 11 krijgt ik bij DVD's wel geluid, geen beeld op de lap top..)
Klik voor uitgebreide specs lap top:
Intel® Centrino® Duo Mobile Technology featuring Intel® Core™2 Duo Processor T7200,
Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945GM Express chipset |
clock speed : 2.0 GHz |
front side bus : 667 MHz |
2nd level cache : 4 MB
Systeemgeheugen
1.024 MB
120 GB
DVD Super Multi drive (Dubbellaags)
12.1 " | Toshiba TruBrite® WXGA TFT beeldscherm
Grafische controller
Intel® | 945GM Express chipset
Iemand dé oplossing??
Een collega van mij heeft op zijn Toshiba U200-191 lap top een probleem met Intervideo WinDVD 5.
Zoals ook in andere topics al beschreven krijgt hij bij het starten van een DVD de volgende error:
het maken van een Overlay is mislukt; verlaag uw resolutie of kleur diepte
Nu heb ik al geprobeerd de resolutie aan te passen naar 800 x 600 en 16-bit maar het mag niet baten...er gebeurt niks en dezelfde error verschijnt in groen letters over het beeld.
Ook via www.codecs.com het XP codec pack geinstalleerd (je weet maar nooit..) maar ook dit zonder enig resultaat...wat ik al verwachtte daar het om DVD gaat en geen DivX
(Overigens in Win Mediaplayer 11 krijgt ik bij DVD's wel geluid, geen beeld op de lap top..)
Klik voor uitgebreide specs lap top:
Intel® Centrino® Duo Mobile Technology featuring Intel® Core™2 Duo Processor T7200,
Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945GM Express chipset |
clock speed : 2.0 GHz |
front side bus : 667 MHz |
2nd level cache : 4 MB
Systeemgeheugen
1.024 MB
120 GB
DVD Super Multi drive (Dubbellaags)
12.1 " | Toshiba TruBrite® WXGA TFT beeldscherm
Grafische controller
Intel® | 945GM Express chipset
Iemand dé oplossing??
[ Voor 5% gewijzigd door ForrestX op 17-01-2007 14:23 ]