Toon posts:

D3D device

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een spel start, komt deze melding:

Could not initialize client - Cant create a D3D device - -2005530518, -2005530518 (Render Init) (Render Init)

Ik heb de nieuwste versie van dx geinstalleerd, maar de melding blijft komen. Wat kan ik hieraan doen?

edit: ik ga eerst even de drivers updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 13:15 ]

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 15:37
Graag wat meer info over je Videokaart e.d., zo kunnen we je niet helpen.
Met welk spel gebeurt het ?

apollo13

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers ginstalleerd, het spel werkt nu ook, maar nu is het beeldscherm veranderd. De resolutie stata nu op 1024 bij 768, terwijl het veel kleiber lijt als voorheen :s. Weet iemand hoe dit komt?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 16:52

vinnie1908

Appel != peer

Graag wat meer informatie omtrent je videokaart, en overige hardware. Vertel ook even wat je ZELF gedaan hebt en reeds geprobeerd hebt anders gaan we dezelfde dingen voorstellen als dat jij natuurlijk al gedaan hebt en dat schiet niet op.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SiS M760GX, het gaat dus om een laptop. Ik heb eerst directx 9.0c geinstalleerd, en daarna de drivers van de videokaart opnieuw.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:44:
Ik heb een SiS M760GX, het gaat dus om een laptop. Ik heb eerst directx 9.0c geinstalleerd, en daarna de drivers van de videokaart opnieuw.
Dan is je videokaart 99% niet ondersteund door het spel.

Wat staat er in de system requirements van het spel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als je dxdiag opstart, zie je daar toevallig ook fouten staan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Het spel draait wel. Het lijkt alleen alsof de resolutie veranderd, zodra ik de drivers opnieuw installeer van de grafische chip.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 14:54 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Hoi frostysovo (frosty sovo) :w
Ten eerste, welkom op ons mooie forum! Zoals je vast wel al gemerkt zult hebben zijn er behoorlijk wat vragen over je topicstart en probleem. Dit betekent dus dat je topicstart en uitleg van het probleem niet duidelijk genoeg is. Eén van de vereisten hier op GoT is dat de topicstart zo uitgebreid en duidelijk mogelijk is. Ook is een duidelijke topictitel die in 1x je probleem/vraag samenvat handig om verwarring te voorkomen. Zoals je in Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Het algemeen beleid kunt lezen zijn er nog een aantal zaken waarop je moet letten voordat je een topic opent. Neem deze zaken eens rustig door en probeer daarna eerst zelf tot een oplossing te komen, want eigen inzet is ook heel belangrijk. Kom je er daarna nog niet uit dan kan je altijd een topic openen in een van de subfora's. Let wel even goed op voordat je een topic opent dat je ook daadwerkelijk in het juiste subforum zit :) Succes ermee! Dit topic gaat op slot, wegens bovenstaande.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.