Toon posts:

.NET Passport autenticatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mensen hun .NET Passport gaan gebruiken om ze te indentificeren.
Ik heb een lijst met mail adressen en die mensen mogen zich indentificeren middels hun .net passport.
Ik wil namelijk met PHP een CMS bouwen om voetballers de mogelijkheid te geven aan te kunnen geven wanneer zei beschikbaar zijn en te zorgen dat ze o.a. commentaar kunnen posten.

PS: ik heb mezelf al 3 X in de ronte gezocht, op de ms sites

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 13:09 ]

Verwijderd

Ik denk dat je daar dik voor moet betalen bij Microsoft, zowiezo zullen het echt alleen de grote partners zijn die er gebruik van mogen maken!

Je kan een account manager in NL een belletje geven, maar ik geef je weinig kans! Zowiezo zal je het dan op reeds ingelogde passports moeten doen, want authenticatie zullen ze sowieso niet door jou laten doen, op die manier heb je namelijk direct toegang tot hun credentials.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

^^ met Bo-oz:

Contactgegevens
Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500
Fax: +31 20 5001999

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij is dit niet mogelijk in PHP als ik zo de zoekresultaten bekijk. De .NET Passport Authentication is alleen voorbehouden aan ASP.NET en eventueel asp. Het is echt een Microsoft-ding :)

Dus óf je gaat geen .NET Passport gebruiken in je PHP, of je gaat geen PHP gebruiken maar ASP.NET. Tenzij iemand anders wel een manier vindt om PHP en .NET Passport te combineren natuurlijk, maar ik geef het weinig kans van slagen.

edit:

Ah wat de mensen hierboven zeggen is heel erg waar. Niet iedereen kan zomaar .NET Passport logins maken. Dat zou phishing natuurlijk ook wel héel gemakkelijk maken :)

Link op Microsoft site <- daar staat o.a. dat je je moet registreren, en een SDK van hun moet gebruiken. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Cloud op 17-01-2007 13:24 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana