Ik heb gister een Club3D X1950 pro 512MB pci-e gekregen en wou hem in mijn pc monteren.
Ik heb eerst de oude videodrivers ge-uninstalleerd, maar toen ik de videokaart erin gemonteerd had starte de computer wel op maar kreeg ik geen beeld. Ik moet er wel bijvertellen dat ik dit probleem ook met de oude videokaart heb, maar na een bios reset en de cmos leegtegooien krijg ik weer beeld.
Ik moet de bios wel vaker resetten want hij doet het niet na een paar keer. Heel raar.
maar toen ik die nieuwe videokaart erinhad, duurde het een eeuwigheid. De nieuwe videokaart is ook een crossfire master card, maar ik neem aan dat je geen Crossfire moederbord nodig hebt voor 1 kaart.
Op de doos bij requirements staat dat ik een 450 watt voeding nodig heb.
Mijn specs:
Aerocool voeding Aeropower 450 watt 20-24 pins.
AMD64 3500+ ( 10% overclocked )
Asus A8N-E moederbord
2x512 corshair valueselect ram geheugen
Creative soundblaster audigy 4 geluidskaart
Oude videokaart - Connect3D X850XT 256MB pci-e.
Medion 19 inc TFT monitor.
Ik heb eerst de oude videodrivers ge-uninstalleerd, maar toen ik de videokaart erin gemonteerd had starte de computer wel op maar kreeg ik geen beeld. Ik moet er wel bijvertellen dat ik dit probleem ook met de oude videokaart heb, maar na een bios reset en de cmos leegtegooien krijg ik weer beeld.
Ik moet de bios wel vaker resetten want hij doet het niet na een paar keer. Heel raar.
maar toen ik die nieuwe videokaart erinhad, duurde het een eeuwigheid. De nieuwe videokaart is ook een crossfire master card, maar ik neem aan dat je geen Crossfire moederbord nodig hebt voor 1 kaart.
Op de doos bij requirements staat dat ik een 450 watt voeding nodig heb.
Mijn specs:
Aerocool voeding Aeropower 450 watt 20-24 pins.
AMD64 3500+ ( 10% overclocked )
Asus A8N-E moederbord
2x512 corshair valueselect ram geheugen
Creative soundblaster audigy 4 geluidskaart
Oude videokaart - Connect3D X850XT 256MB pci-e.
Medion 19 inc TFT monitor.