Toon posts:

Acer Aspire 1524 WLMi toetsenbord vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs hebben de D en de F toets het begeven van mijn Acer Aspire 1524 WLMi notebook. Een nieuw toetsenbord is via internet reeds besteld maar:

Kan iemand mij vertellen hoe ik het toetsenbord moet vervangen of is iemand in bezit van een service manual ?

Ik heb de laptop al geprobeerd open te schroeven om achter het nummer van het toetsenbord te komen. Helaas kon ik hem niet helemaal open krijgen. Kan iemand me vertellen hoe dit moet zodat ik het toetsenbord kan vervangen.

Alvast hartelijk dank !

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:45

Gamer

Electrified

ik dacht het beschermklepje bovenaan verwijderen en de vijsjes die het toetsenbord vasthouden komen dan vrij te liggen.
Moet een kleine ingreep zijn.

Tijdje geleden dat ik die heb opengevezen.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Gewoon heel de boel open schroeven, dan kan je toch wel gewoon het toetsenbord er uit halen? Allthans ik wel..

Verwijderd

Topicstarter
Het moet naar mijns inziens inderdaad een kleine ingreep zijn. Het lijkt me toch niet dat ik de hele notebook moet open schroeven ?

Verwijderd

bij mijn acer aspire 5101 zit er boven lang t toetsenbord (stukje waar powerknop in zit) een stuk wat je omhoog kan klappen.. dan komen er een aantal schroefjes van t toetsenbord vrij..succes ermee..

mijn toetsenbord plakt nogal.. want heb er cola overheen gegooid:S maar verder werkt alles nog wel.. kan t zijn dat die paar plakkende knoppen (enter, spatie en backspace) nog weer soepeler gaan worden?