Toon posts:

Website Gehackt ( 100% )

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een bedrijf in Barbençon. ligt in Wallonie zuid belgie
een website gemaakt met een html index & php forum
( Heeft een jaar lang perfect gewerkt )

Nou kwam ik gisteren op het forum en wat blijkt forum totaal naar de maan !!
zover ik weet kunnen je deze fouten alleen maar krijgen als je direct toegang tot server hebt ??

http://www.disney.com/Forum/
http://www.disney.com/For...2e235120dd371d660b716f723

er zijn maar 2 mensen zover ik weet die de server ( Hosting ) inlog gegevens hebben.
Wat kan ik hier aan doen ?

[ Voor 14% gewijzigd door André op 17-01-2007 14:12 ]

Verwijderd

denk dat het wel meevalt, de config.php lijkt naar z'n grootje, en daarin staat de verwijzing naar de database naam en inlog gegevens. Als de database niet aangesproken kan worden kan je volgens mij dit soort taferelen krijgen.

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:54
Volgens mij lijkt her er meer op alsof er iets veranderd is aan de beveiliging, gewoon door de hosting provider en dat je website door een foutje niet meer werkt.

Misschien dat de configuratie van de server na een update van apache/php iets anders is.
Denk eerlijk gezegt niet dat het hier om een hack gaat.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Verwijderd

Topicstarter
martijnve schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:37:
Volgens mij lijkt her er meer op alsof er iets veranderd is aan de beveiliging, gewoon door de hosting provider en dat je website door een foutje niet meer werkt.

Misschien dat de configuratie van de server na een update van apache/php iets anders is.
Denk eerlijk gezegt niet dat het hier om een hack gaat.
Als dit zo is ?
Hoe verwijder ik deze melding dan ?
Forum opnieuw install ?

Ik dacht dat website houders altijd op de hoogte werden gehouden van kleine / grote update die dit zouden kunnen veroorzaken ?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:48:
Als dit zo is ?
Hoe verwijder ik deze melding dan ?
Forum opnieuw install ?
Bijvoorbeeld. Dat weten de programmeurs van de forumsoftware in kwestie nog altijd het beste. Hier zit je in elk geval verkeerd met je vraag; wij hebben de software niet geschreven, dus we geven er ook geen support op. :)
Ik dacht dat website houders altijd op de hoogte werden gehouden van kleine / grote update die dit zouden kunnen veroorzaken ?
Dat is iets dat je aan je hoster zal moeten overleggen. Ook hier gaan we niet over en kunnen we dus ook niks zinnigs over zeggen. :)

Verder heeft je topic hier sowieso weinig te zoeken; als je denkt dat je gehackt bent, ben je beter op je plaats in Beveiliging & Virussen, maar aangezien het hier zeer waarschijnlijk geen hack betreft had je topic beter volstaan in Client Software Algemeen, waar je eventueel de werking van je forumsoftware kan bespreken mocht je op het supportforum van die software niet geholpen worden. In de Devschuur schrijven we in elk geval onze software zelf en daarom zit je hier per definitie niet goed met je topic, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.