Ik ben bezig om de term VPN goed te begrijpen en eventueel uit te voeren. Nu begrijp ik dat je 2 netwerkkaarten nodig hebt om dit goed uit te kunnnen voeren. Nou is mijn vraag: wat is het exacte doel van de 2e netwerkkaart. Je hebt een internet verbinding en de ander kan je bereiken (zie beneden)? Of moet ik het zo zien dat de 1e netwerkkaart een connectie maakt met je ISP en vervolgens de 2e netwerkkaart gebruiken vanwege een andere netwerk?
- Me collega heeft het gister geprobeert met 1 netwerkkaart en de persoon kon van afstand wel pingen naar zijn interne netwerk ip nr. Maar kon uiteindelijk geen normale verbinding krijgen.
Ik heb de forums doorgelezen maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden op deze vraag.
- Me collega heeft het gister geprobeert met 1 netwerkkaart en de persoon kon van afstand wel pingen naar zijn interne netwerk ip nr. Maar kon uiteindelijk geen normale verbinding krijgen.
Ik heb de forums doorgelezen maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden op deze vraag.