Mn printer kapte er mee, ik kreeg deze melding: "absorptiekussen is bijna vol" ... druk hervatten om door te gaan.
... Is dit dat dat foam onderin die bak? ... of is dit ergens anders? ... kan ik dit schoonmaken / vervangen??
Ik heb al een keer een complete foam set gekocht voor deze printer. ... Ik ben 2uur bezig geweest om hem uit elkaar proberen te halen ... dat was niet gelukt, ik kwam ook niet verder dan alleen de behuizing er af (wat ook al een klus was).
... iemand een idee? ... Ik heb net een nieuwe printkop gekocht (nog niet geinstalleerd), ik zou het sonde vinden als die voor niets was.
(ik heb ook altijd als ik de toplader gebruik, dat er bij dik papier dikke zwarte inktstrepen op het papier verschijnen (bij het begin & het einde).
... ook moet ik toch om de 3maanden de kop goed reinigen omdat een kleur het niet meer doet, of hij teveel inkt lekt.
Ik wil de printer niet weg doen omdat een cartridge maar €0,27 kost, waar je ERG veel mee kunt printen! (3x kleur, 1x kleurzwart = 100pagina's A4 full collor).
http://mauritsvannierop.com//printer/
[ Voor 20% gewijzigd door Whiskey48 op 17-01-2007 11:46 ]