Beste mensen,
Ik zit met het volgende.
Ik heb een Toshiba M60-148 laptop, alleen sinds vandaag heb ik uit het niets wel een heel raar probleem.
Ik doe hem aan en krijg meteen van die strepen door me beeld, dus mijn eerste gedachten was dat mijn moederbord/videokaart dood is gegaan.
Alleen mijn vraag is, hoe kan ik na gaan? en weet iemand als die onderdelen ook appart zijn, dus niet dat de videokaart op mn moederbord zit, dus onboard.
Misschien heeft één van jullie wel ervarig ermee, ik hoop het wel. Want ik heb net namelijk gebelt voor een prijs, en ze zeiden dood leuk tussen de 300 en 500 euro in.
Maar dit kan ik toch misschien ook zelf repareren?
Hoor het graag van jullie.
Ik heb dit kunnen vinden:
Video
Grafische processor/leverancier: ATI Mobility Radeon X600 - PCI Express x16
Videogeheugen: 128 MB
Max. resolutie (extern): 24-bit (16,7 miljoen kleuren)
betekend dit dat hij niet onboard is?
Ik zit met het volgende.
Ik heb een Toshiba M60-148 laptop, alleen sinds vandaag heb ik uit het niets wel een heel raar probleem.
Ik doe hem aan en krijg meteen van die strepen door me beeld, dus mijn eerste gedachten was dat mijn moederbord/videokaart dood is gegaan.
Alleen mijn vraag is, hoe kan ik na gaan? en weet iemand als die onderdelen ook appart zijn, dus niet dat de videokaart op mn moederbord zit, dus onboard.
Misschien heeft één van jullie wel ervarig ermee, ik hoop het wel. Want ik heb net namelijk gebelt voor een prijs, en ze zeiden dood leuk tussen de 300 en 500 euro in.
Maar dit kan ik toch misschien ook zelf repareren?
Hoor het graag van jullie.
Ik heb dit kunnen vinden:
Video
Grafische processor/leverancier: ATI Mobility Radeon X600 - PCI Express x16
Videogeheugen: 128 MB
Max. resolutie (extern): 24-bit (16,7 miljoen kleuren)
betekend dit dat hij niet onboard is?
[ Voor 14% gewijzigd door Jieve op 17-01-2007 12:09 ]