Toon posts:

[Sharepoint 2003} Word integratie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Word werk moet ik een document gelijk in Sharepoint op kunnen slaan. Die mogelijkheid heb ik niet. Vermoedelijk is dat één of andere registerinstalling maar weet iemand welke?

Verwijderd

Topicstarter
Ja. ik zocht op "sharepoint integration Word registry" Kwam ik hier niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in deze artikelen wel veel informatie maar er staat niet bij hoe ik het aan de praat kan krijgen als het niet werkt.... :-(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geef anders eens even informatie over situatie, instellingen en pogingen want nu weten we niet eens of je met Word 95 of 2007 werkt :+
offtopic:
Ajb niet binnen 24 uur je topic kicken, gebruik de edit knop als niemand anders heeft gereageerd sinds je vorige reactie.

Waarom zou je trouwens vermoeden dat integratie tussen SPS en Wd wijzigingen in het register nodig heeft? Denk je niet dat Microsoft dat eenvoudiger heeft gemaakt?

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 17-01-2007 11:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Word 2003/2007: typ de naam van je http://portal.nl/sites/naamvansite in het "File name" venster, druk dan op enter en je site opent. Hier kun je op doorklikken en dan je docu opslaan.

Gebruik je vista, dan zit er op bovenin het "opslaan" venster nog een extra balk, waar je de locatie in kunt intypen. Type hier de url van je site en druk op enter. Dan kom je er ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht altijd dat die integratie er standaard in zat Office2003. Bijvoorbeeld in Outlook ontbrak mijn meeting workspace button, dat bleek ook een register setting te zijn.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Klopt inderdaad, dat zit er standaard in. Misschien dat het niet in retailversies zit oid... Welke editie/licentie heb je voor office?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
Welke versie van Sharepoint gebruik je?
Het is namelijk mogelijk als je Sharepoint Portal Server 2003 gebruikt dat wanneer een gebruiker voor het eerst op "MySite" klikt dat deze een melding krijgt of de MySite wordt geintegreerd in 'opslaan' venster in Office.
Een andere mogelijkheid voor intergratie is om een document te creeren vanuit Sharepoint via een document library.
Pagina: 1