Toon posts:

Bevestigen fans......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij hier wat over vertellen, want iedereen heeft van die mooie schroeven.... en ik niet |:( . ik heb 2x sunon 80x80, waar kan ik ze het beste plaatsen voor de beste airflow? En hoe sluit ik ze aan?

Verwijderd

Ik ga eerst zien hoe ze het beste werken . En dan met rivetten vast zetten .

Verwijderd

Topicstarter
hmm, daar heb ik echt heel erg veel aan :?

Verwijderd

1tje voor in de kast (die blaast) en 1 achter in de kast die zuigt ..

that's it .. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar achter zit de fan van de voeding toch ook al, of maakt dat niks uit...:?

Verwijderd

Topicstarter
En die achterin de kast zit boven (waar al een plaats zit voor een fan) of onder??

Verwijderd

dremel anders een gat boven in je PC .. zo heb je ene koude luchtstroom langs je CPU

wat voor 'n kast heb je dan..?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:43

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
want iedereen heeft van die mooie schroeven.... en ik niet
van dat dikke rubber dubbelzijdig tape doet wonderen en dempt ook nog eens ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
1 gat boven op men pc en 1 aan 8erkant die zuigt?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:39

The Legend

*Plop*

Nee, eentje voor onderin je kast, die moet blazen, en eentje achter bovenin je kast (boven of onder je voeding), die moet zuigen.

Je gebruikt die bij je voeding voor de airflow en die van je voeding draait meestal maar op 5V.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen klein probleempje....... de voorkant van de kast is niet recht maar wat scheeft |:( en het is moeilijk daarin te zagen, en al helemaal klote om een guard op te zetten. Daarom probeer ik ander oplossing te vinden.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op zondag 04 februari 2001 15:14 schreef SuKiR het volgende:
Ik heb alleen klein probleempje....... de voorkant van de kast is niet recht maar wat scheeft |:( en het is moeilijk daarin te zagen, en al helemaal klote om een guard op te zetten. Daarom probeer ik ander oplossing te vinden.
Je hoeft niet perse in je plastic te frame te zagen :) Als het goed is kun je je frontje eraf schroeven, dan zet je achter het ijzeren frame je fan (er zitten daar ook gaatjes als het goed is).

FF checken of er in je plastic frame gaatjes zitten, dan kun je hem gewoon achter je ijzeren frame zetten. Bdw, toevallig een The Wave kast :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 februari 2001 16:22 schreef The Legend het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse in je plastic te frame te zagen :) Als het goed is kun je je frontje eraf schroeven, dan zet je achter het ijzeren frame je fan (er zitten daar ook gaatjes als het goed is).

FF checken of er in je plastic frame gaatjes zitten, dan kun je hem gewoon achter je ijzeren frame zetten. Bdw, toevallig een The Wave kast :?
Zitten inderdaad wel gaatjes in frontje... maar dat zijn er erg weinig, ik denk niet dat dat goed komt zo..., ik moet toch maar zagen/boren/dremel...

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op zondag 04 februari 2001 18:55 schreef SuKiR het volgende:

[..]

Zitten inderdaad wel gaatjes in frontje... maar dat zijn er erg weinig, ik denk niet dat dat goed komt zo..., ik moet toch maar zagen/boren/dremel...
Als je een golfend (:?) frontje hebt gaat dat niet lukken denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Niet golvend..... scheef aflopend

Verwijderd

waarom probeer je het niet op een kollomboor machine met een 7gaten boor is altijd ff wat beter als met de hand :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 februari 2001 20:46 schreef speedfrag het volgende:
waarom probeer je het niet op een kollomboor machine met een 7gaten boor is altijd ff wat beter als met de hand :)
Ja maar dan kan ik het natuurlijk nog altijd beter met een laser doen he. >:)

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op zondag 04 februari 2001 20:51 schreef SuKiR het volgende:

[..]

Ja maar dan kan ik het natuurlijk nog altijd beter met een laser doen he. >:)
Hoezo :? Heb je geen kolomboormachine ?? >:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
Fuck, ik ben mijn laser kwijt |:( :P
Pagina: 1