A3 formaat fotoalbum, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 822 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
Mijn groot afgedrukte foto's (A4) wil ik graag in een boek alleen ik kan nergens een fotoalbum van A3 formaat vinden. Weet iemand toevallig een winkel of online shop waar ik deze kan kopen?

Google is niet mijn vriend vandaag ;)

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
Niemand? ;)

Verwijderd

Heb een paar maanden geleden bij de hema een paar gekocht voor mijn foto's uit Peru.

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:39
Ik heb ze nog nooit gezien (wat niet alles wil zeggen O-) )
Ik denk dus dat je moet gaan knutselen. Ga naar een drukker. Laat hem op maat A3 vellen snijden. Pak het mechaniek van een standaard ordermap. Bevestig dat op zelfgemaakte kaften "et voila" een A3 fotoalbum.

Dat was de goedkope variant. De kostbare variant is om een Dell 3007 beeldscherm te kopen en deze aan te sluiten op een notebook. Niet echt handig om te verplaatsen maar het is wel een heel flexibel fotoalbum >:).

@spuit11 (=Me)
Ze blijken dus bij de hema te koop te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door jwpmzijl op 18-01-2007 15:16 ]

Hans van Zijl

Verwijderd

Hehe, geloof me ik ben een drukker...

Echt :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.basandra.nl/images/5.gif

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 15:33 ]

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
ok thanks! Ik was dus bij de hema maar kon geen A3 vinden, alleen a4. Ik nog een keer kijken ;)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
A3 bij de hema? Het maximale wat ze aanbieden is (dicht) 30 * 30 Opengevouwen is dat idd 30 * 60, maar ik denk dat TS dicht 30* 60 bedoeld. Ik denk dat daar de verwarring zit, dat wat de één voor A3 aanziet, de ander voor A4. Je kunt foto's over 2 pagina's (30 *60) spreiden en dan heb je A3 als het album openligt.

Hema is franchisenemer qua albums van albumprinter.com. Wat je op laatstgenoemde site vindt, heeft Hema dus ook.

Als freelancefotograaf ben ik goed op de hoogte van wat er allemaal te krijgen is aan albums. Het grootste bij mij bekend voor het "massapubliek" is de
Aluminium album 60 50 x 34 cm max. 1000paginas € 169,95
Te vinden op myphotofun.nl.

[ Voor 11% gewijzigd door Eusebius op 18-01-2007 21:23 ]

==
hoi

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
Eusebius schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:22:
A3 bij de hema? Het maximale wat ze aanbieden is (dicht) 30 * 30 Opengevouwen is dat idd 30 * 60, maar ik denk dat TS dicht 30* 60 bedoeld. Ik denk dat daar de verwarring zit, dat wat de één voor A3 aanziet, de ander voor A4. Je kunt foto's over 2 pagina's (30 *60) spreiden en dan heb je A3 als het album openligt.

Hema is franchisenemer qua albums van albumprinter.com. Wat je op laatstgenoemde site vindt, heeft Hema dus ook.

Als freelancefotograaf ben ik goed op de hoogte van wat er allemaal te krijgen is aan albums. Het grootste bij mij bekend voor het "massapubliek" is de

[...]

Te vinden op myphotofun.nl.
Dank voor je antwoord, maar ik bedoelde een plakboek. Ouderwetsch fotoalbum dus ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer anders http://www.piensatelier.nl/ eens. Doen veel in scrapping, (scrapbook, ken je misschien wel). Wellicht kunnen zij je goedkoop verder helpen, of iig in de goede richting sturen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
CRiSiS schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:15:
[...]

Dank voor je antwoord, maar ik bedoelde een plakboek. Ouderwetsch fotoalbum dus ;)
Hehe :) verwachtte idd geen ouderwetsch fotoalbum ...

==
hoi

Verwijderd

A3 is 420x297. Henzo heeft bladen/albums van 465x420. De Henzo maten lijken op hun website bruto, maar wellicht past A3 precies. Terug te vinden op www.henzo.nl, onder het kopje 'professioneel'. Ze zeggen dat kantoorboekhandels en fotozaken het voor je kunnen bestellen.
Pagina: 1