Ik heb een heel irrritant probleem met mijn pc, het verhaal begint hier:
Ongeveer een week terug was ik snel voor m'n werk een DVD aan het branden met de ingebouwde Windows Vista software. Het afsluitprocess duurde al 10 minuten, dus ik dacht dat dat niet meer klopte en ik had haast. Dus ik besloot de pc uit te zetten door de aan en uit knop ingedrukt te houden.
's-avonds komt ik thuis, zet de pc aan. PC lijkt normaal aan te gaan (fans gaan draaien, lichtjes gaan branden). Maar helaas blijft de pc hangen.
- Ik krijg geen signaal naar mijn monitor
- ik hoor geen check piep
- hdd leds blijven aan het begin branden, gaan later helemaal uit (geen activiteit meer na ongeveer 30 sec)
Ik heb echt geen flauw idee wat er aan de hand is en of ik dit echt heb gemold door mijn stommme actie. Heeft iemand een idee waar ik naar moet kijken?
Mijn systeem:
Case: Coolmaster Centurion 5
Mainboard: Gigabyte 8I945PL-G
Processor: Intel Pentium D 930 (3.0 GHz)
Mem: D2 1GB 667-C4
Videocard: Asus Geforce 7600GS 512 MB
HDD: Maxtor 250 GB SATA, Maxtor 80 GB IDE, WD 80 GB IDE
DVD burner: Pioneer dvd+/- schrijver
powersupply: In Win MagicPower 410 W ATX2
Iedereen met tips ben ik zeer dankbaar!
Ongeveer een week terug was ik snel voor m'n werk een DVD aan het branden met de ingebouwde Windows Vista software. Het afsluitprocess duurde al 10 minuten, dus ik dacht dat dat niet meer klopte en ik had haast. Dus ik besloot de pc uit te zetten door de aan en uit knop ingedrukt te houden.
's-avonds komt ik thuis, zet de pc aan. PC lijkt normaal aan te gaan (fans gaan draaien, lichtjes gaan branden). Maar helaas blijft de pc hangen.
- Ik krijg geen signaal naar mijn monitor
- ik hoor geen check piep
- hdd leds blijven aan het begin branden, gaan later helemaal uit (geen activiteit meer na ongeveer 30 sec)
Ik heb echt geen flauw idee wat er aan de hand is en of ik dit echt heb gemold door mijn stommme actie. Heeft iemand een idee waar ik naar moet kijken?
Mijn systeem:
Case: Coolmaster Centurion 5
Mainboard: Gigabyte 8I945PL-G
Processor: Intel Pentium D 930 (3.0 GHz)
Mem: D2 1GB 667-C4
Videocard: Asus Geforce 7600GS 512 MB
HDD: Maxtor 250 GB SATA, Maxtor 80 GB IDE, WD 80 GB IDE
DVD burner: Pioneer dvd+/- schrijver
powersupply: In Win MagicPower 410 W ATX2
Iedereen met tips ben ik zeer dankbaar!