WD Raptor 150GB @ Salland Automatisering

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar lees en huiver:

In de webshop van Salland Automatisering staat de Western Digital Raptor 150GB, 10.000 Rpm, 16 MB, S-ATA hardeschijf voor € 62,- aangeboden. Dit is vreemd want als ik diezelfde hardeschijf met hun productvergelijker vergelijk, hebben de 36GB en 74GB uitvoeringen dezelfde specs als de 150GB uitvoering. Echter zijn deze een stuk duurder, respectievelijk € 102,91 en € 153,58. Klinkt een beetje vreemd ofniet? Ik heb het dus niet over de "X"-uitvoering.

Volgens Tweakers.net/pricewatch kost ie bij hun € 203,-. Maar als je doorklikt zie je dat ie bij Salland wordt aangeboden voor € 62,-.

Ik heb er gelijk maar 1 besteld, in de orderbevestiging staat namelijk dat ik € 83,90 moet betalen, inclusief verzendkosten. En ik kan de koop afblazen als er toch een fout op de website staat toch?

Iemand hier een logische verklaring voor die ik misschien over het hoofd zie?

[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 17-01-2007 01:52 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:34

mr_petit

opperprutser

CaptainM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 01:49:

Iemand hier een logische verklaring voor die ik over het hoofd zie?
Ja, van hun eigen site:
Salland Automatisering besteedt veel tijd en zorg aan de informatie die zij aanbiedt op haar website, maar geeft geen garantie ten aanzien van de juistheid van de verstrekte informatie. Bezoekers en/of gebruikers van de website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de website aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van prijswijzigingen, typefouten, vergissingen en marktontwikkelingen.
Slip of the keyboard zullen we maar zeggen.

Je kan je koop gewoon annuleren als je dat wilt. (waarschijnlijk krijg je wel een mailtje dat naar hun spijt de prijs niet klopt)

edit:
als de prijs wel klopt meldt dat dan even; dan bestel ik er gelijk 100 >:)

[ Voor 5% gewijzigd door mr_petit op 17-01-2007 01:57 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-02 07:00
Dat is grappig, maar het zal vast wel vaker voorkomen. En ik denk dat je morgen gewoon een mailtje krijgt dat ze een foutje hebben gemaakt en ze echt geen raptor voor die prijs kunnen leveren.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Ik wacht vrolijk af, zou wel mooi zijn natuurlijk. En als t niet zo is bestel ik me toch maar de 36GB-versie want ik wil graag een nieuwe bootschijf hebben. Ik wil mijn RAID alleen nog gaan gebruiken voor data-opslag. Met de raptor wordt de boottime van me volgens mij een stuk sneller. Iemand ook een idee of je erg veel prestatieverschil hebt met het werken in Windows?

P.S. àls het zo is, meld ik t natuurlijk wel ff. Ik ben niet zo. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Techno Overlord op 17-01-2007 02:03 ]

Forever raver!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 13:26

Thennis

Lachen kan altijd

Raptor in je systeem merk je zeker.
Heb zelf de nieuwe 74 gig raptor. Windows install is bijna een jaar oud, maar start nog steeds in een halve minuut op. Progjes openen snel en je kan lekker snel verkennen.
Er bestaat nog wel prestatieverschil tussen de 36, 74 en 150 gig varianten.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Thennis schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 02:06:
Er bestaat nog wel prestatieverschil tussen de 36, 74 en 150 gig varianten.
Volgens de productvergelijker op de site van Salland Automatisering kan ik geen prestatieverschil zien. Kun je dit wat meer toelichten?

Forever raver!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:32
Misschien een refurbished variant? Alleen dat staat er niet bij.

Verwijderd

Had ook gelijk 2 raptors besteld vanacht en dit kreeg ik net binnen niets over dat er een fout was maar gewoon gelijk een gecanclede bestelling. Goed geregeld die service daar pfff

Betreft: Orderbevestiging van order nr. (116230/1) besteld op datum: 17-01-2007

Hartelijk dank voor uw bestelling.

Uw ordernummer is: 116230.
Uw klantnummer is: ******

# Omschrijving Aantal Prijs p.s. Subtotaal

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal bestelling (ex BTW) 0,00

--------------------------------------------------------------------------------

Totaalbedrag ex BTW 0,00
BTW 19% 0,00

Totaalbedrag inc BTW 19% 0,00

Wij verzoeken u vriendelijk vooruitbetalingen over te maken op bankrekening 40.92.87.024 van de ABN Amro te Raalte t.n.v. Salland Automatisering. Gelieve bij uw betaling uw ordernummer (116230) en uw klantnummer (61337) vermelden. Indien het volledige orderbedrag niet binnen 14 dagen na orderdatum is voldaan, zullen eventuele voorradige en voor u gereserveerde producten beschikbaar komen voor andere bestellingen. De producten worden weer voor u gereserveerd zodra het orderbedrag is voldaan.

Indien u toevoegingen of wijzigingen heeft met betrekking tot uw order, kunt u deze zelf doorvoeren via ‘Mijn Salland’. Via deze module kunt u online orderwijzigingen doorvoeren. ‘Mijn Salland’ is te bereiken door op de website van Salland Automatisering te navigeren naar ‘Mijn Salland‘ en in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Tevens kun u via ´Mijn Salland´ de status en verwachte levertijden van uw order bekijken. U ontvangt een bericht via de e-mail zodra de bestelling door ons is verzonden.

Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
afd. Verkoop

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Heb net ook zo'n soort mail gekregen. Heb er nog ff een mail gestuurd waarom en dit was t resultaat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Geachte heer/mevrouw, 

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wegens een fout op onze website, is dit product een te lage prijs
gegeven. De prijs is inmiddels aangepast op onze website.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Pieter Rozema
Hoofd Sales Department 
Salland Automatisering

Te mooi om waar te zijn ook. Een Raptor 150 voor die prijs ;(

Forever raver!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hoe stom kun je ook zijn om het toch te proberen |:( En dan nog gaan piepen over de service van Salland ook.

Default blanke hetero

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

behoort niet in OH.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.