ISDN 2e nummer?

Pagina: 1
Acties:

• RufusZlr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-04-2021
Ben nu een week of twee geporteerd van isdn naar ipb. Zowel internet als telefonie werkt allemaal in één keer goed. Minpuntje: ik heb m'n 2e isdn nummer niet mee gekregen, alleen het hoofdnummer. Als ik dat 2e nummer bel dan krijg ik informatietoon. Heb al twee keer de hd gebeld en er is een ticket aangemaakt maar er gebeurt weinig. Is hier meer ervaring mee en wat is de beste manier om dit te (laten) verhelpen?

Groeten, Ruud

• wsiev
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:37
Lijkt me meer iets voor het KPN VoIP dienst InternetPlusBellen topic.

Maar je moet je 2de nummer koppelen aan een poort op de experia box via mijn kpn

• RufusZlr
Ja sorry, was ook de bedoeling. Er valt niks te koppelen in cockpit want daar zie ik alleen mijn hoofdnummer.......

• wsiev
Ja, als je nummer daar niet te selecteren valt zul je dit toch via de HD moeten spelen en dat dan afwachten of eventueel zelf een nieuw nummer aanvragen in mijn kpn.
Maar ik neem aan dat je dat niet wenst

• RufusZlr
Nee, ik wil graag m'n oude nummer behouden.

• wsiev
Tja dan moet je die ticket bij de hd desk afwachten.
Zit weinig anders op. Kan helaas soms wel even duren voor een 2de nummer.

• Murcielago
  • Laatst online: 13-10 03:55
Als je het zelf niet kunt via de cockpit, dan zul je dat toch echt via de HD moeten doen.
Maar blijkbaar heb je of is er een fout gemaakt bij het invullen van de aanvraag.
En blijkbaar is toen dus niet aangegeven dat alle nummers mee moesten worden genomen.

PSN: djmurcielago

• RufusZlr
Jawel, ik heb bij de aanvraag duidelijk aangegeven dat beide nummers mee moesten verkassen.

Overigens heb ik deze vraag in de ipb serie 11 gezet. Discussie hier wordt gesloten. Dank voor antwoorden.

• wsiev
Ik weet vrijwel zeker dat dat de oorzaak is geweest.
Hd kan wel voor je controleren of alle nummers in je order meegenomen
zijn of alleen je hoofdnummer
Pagina: 1