Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat][react]automatische sessiereset uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
Zou het ook mogelijk zijn om de automatische sessiereset uit te zetten door b.v. een pref o.i.d?

Als ik namelijk "even" iets zoek op GoT dan wordt mijn sessie autmatisch na 15 (?) minuten gereset. Als je dus even iets zoekt, moet je dus of alle topics lezen die je leuk lijken, of alle grijze topics door gaan spitten.

Ik gebruik namelijk vaak zelf de alt+x om mijn sessie te resetten, zodat ik zelf bij kan houden welke topics ik heb gelezen en welke niet.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is dat niet waar wat je zegt:
Mensen met en vast IP-adress kunnen Vergrendel deze sessie aan mijn IP (xxx.xxx.xxx.xxx) kiezen. Dit betekent dat je session-ID en je IP-adres gekoppeld worden. Probeert nu een ander IP-adres gebruik te maken van die sessie dan wordt deze sessie uitgelogd. Als je IP-adres tijdens je sessie dus verandert (proxies, of je hebt een dynamisch IP) dan wordt je uitgelogd.
Je hoeft niet bang te zijn dat iemand aan de hand van jouw cookie in kan loggen. Je wachtwoord wordt verhaspeld tot een onbegrijpelijke code en alle andere gegevens worden serverside bijgehouden omdat dit forum met sessions werkt.
uit de faq

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Daar heb ik ook vaak last van, als je even op GoT geweest bent en gaat bijvoorbeeld even naar de frontpage om daar het een en ander door te nemen is alles algauw weer gereset waar door ik toch wel regelmatig een aantal interessante topics mis.

Ik zou het ook wel fijn vinden als je dit zelf zou kunnen instellen in de zin van helemaal uit, of langer bijvoorbeeld na een uur

@Outerspace: dat is het niet, als je tussendoor maar lang genoeg niet op GoT bezig bent word dat ding (denk niet dat je het een sessie moet noemen) gereset waardoor alles lekker grauw wordt

[ Voor 20% gewijzigd door teun-v op 16-01-2007 23:23 ]

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:19:
Volgens mij is dat niet waar wat je zegt:
Het gaat mij om de "rode bolletjes" en "rode mapjes" dus niet om de sessies zelf te resetten, maar puur waar je gebleven bent met topics te bijkijken.

[ Voor 34% gewijzigd door silverstorm op 16-01-2007 23:21 ]

Het sysadmin irc-cafe

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
teun-v schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:20:
Ik zou het ook wel fijn vinden als je dit zelf zou kunnen instellen in de zin van helemaal uit, of langer bijvoorbeeld na een uur
Jah of na een minimum van zeg 10 bekeken topics ofzo. Maar goed het was gewoon puntje wat mij vaker wel eens opviel. Dus ik wilde even weten wat "de rest van GoTters" erover dachten. Beetje zinloos om het voor mij alleen te doen natuurlijk.

Het sysadmin irc-cafe

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De een wil 10 berichten, de andere 15 minuten en weer een ander wil alleen rode mapjes bij de ongelezen topics. Zo kun je wel doorgaan in de prefs en features (die imho niets toevoegen). Wat dit punt betreft werkt react in mijn ogen vrij eenduidig. Ik zie nu door de bomen het bos al niet meer als ik op 'Voorkeuren' klik.

Daarbij heeft chem volgens mij wel eens uitgelegd dat dit niet zo eenvoudig te realiseren is, maar ik kan het topic niet terug vinden.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
Mijn eerste idee was ook om het gewoon helemaal uit te kunnen zetten. Dat lijkt mij toch met een simpele if-constructie wel af te handelen zijn. Maar ik doe wel even op de paarse brigade wachten.

Het sysadmin irc-cafe

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

mjah ik ben hier het wel eens met AlainS. Het kan wel (via dynamische groepsindelingen), maar dan mag GoT er weer een interface voor gaan schrijven; http://gathering.tweakers.net/forum/preferences leek me wel groot genoeg inmiddels?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1