Toetsenbord logitech stopt ermee

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wverbeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Hallo,

Ik heb reeds een duur/goed toetsenbord gekocht van LOGITECH http://www.pc2day.nl/store/images/1661.jpg

Maar nu heb ik het probleem dat hij soms alle lampjes (caps lock, scroll lock, num lock) uitgooit en het toetsenbord zelf ook, dan moet ik opnieuw opstarten wil ik het toetsenbord weer kunnen gebruiken.
Dit gebeurd niet erg regelmatig soms 2x per dag dan weer helemaal niet en dan weer heel vaak enz

Het is een usb aansluiting, overigens de stekker eruit en er weer in werkt ook niet !.

ik heb windows XP professional met SP2
Er zit niks meer op de usb poorten aan gesloten alleen het toetsenbord.

Heeft iemand aub een idee of een oplossing ?
hij was namelijk best wel duur en denk je dat je eindelijk iets goed heb :(

alvast heel erg bedankt

edit: er zat geen software bij om de knoppen te installeren die erop zitten (werkt wel standaard onder windows xp).

[ Voor 7% gewijzigd door wverbeek op 16-01-2007 22:46 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

wverbeek schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:45:
Hallo,

Ik heb reeds een duur/goed toetsenbord gekocht van LOGITECH http://www.pc2day.nl/store/images/1661.jpg

Maar nu heb ik het probleem dat hij soms alle lampjes (caps lock, scroll lock, num lock) uitgooit en het toetsenbord zelf ook, dan moet ik opnieuw opstarten wil ik het toetsenbord weer kunnen gebruiken.
Dit gebeurd niet erg regelmatig soms 2x per dag dan weer helemaal niet en dan weer heel vaak enz

Het is een usb aansluiting, overigens de stekker eruit en er weer in werkt ook niet !.

ik heb windows XP professional met SP2
Er zit niks meer op de usb poorten aan gesloten alleen het toetsenbord.

Heeft iemand aub een idee of een oplossing ?
hij was namelijk best wel duur en denk je dat je eindelijk iets goed heb :(

alvast heel erg bedankt

edit: er zat geen software bij om de knoppen te installeren die erop zitten (werkt wel standaard onder windows xp).
Heb je er nog garantie op? Dan zou ik m gewoon ff laten omruilen voor een ander. Zo niet, even proberen of hetzelfde nog steeds gebeurt op een andere computer, of met een ander USB keyboard op jouw pc.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• wverbeek
Ja ik heb nog wel garantie erop, maar ik heb gelezen dat best wel veel mensen dit soort problemen met een dergelijk toetsenbord hebben zouden die dan allemaal kapot zijn ?

testen met een andere toetsenbord is wel makkelijk maar daar heb ik alleen ps/2 van en dat werkt gewoon perfect.

edit:
kan het eraan liggen dat de usb poorten als ze een tijdje niet gebruikt worden in een soort slaapstand gaan ?

[ Voor 17% gewijzigd door wverbeek op 16-01-2007 22:57 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

breinonline

Are you afraid to be known?

Staat in je BIOS USB legacy support aan? Zo ja > uitzetten, zo nee > aanzetten. Die instelling wil namelijk nog wel eens voor problemen zorgen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:43
Misschien staat je bord gelocked, je hebt een toetsencombinatie om het bord dan te resetten. Moet je even bellen met de logitech helpdesk.
Dit was bij mijn Logitech toetsenbord iig aan het handje....

No Shame, only Fame!

• wverbeek
Bedankt voor de opties ik ga het even proberen
Pagina: 1