Geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2025
:'( Hallo medetweakers,

Ik heb wat vreemds, ineens doet mijn geluid het niet meer. Vlak na het opstarten hoor je het Windows opstartgeluid wel en bij het afsluiten ook. In het begin kan ik dan ook nog gewoon geluid horen door mijn speakers of hoofdtelefoon bij b.v. een film. Na een verloop van tijd is dit allemaal weg. Bij configuratiescherm bij geluiden en audioapparaten is dan ook niks meer mogelijk. Alles is grijs en staat dus uit, terwijl direct na het opstarten hier alles nog mogelijk is..... Bij apparaatbeheer zijn geen conflicten en mijn AC97 onboard geluidskaart geeft geen rare storingen. Geen uitroeptekens en het apparaat werkt correct.

Hebben jullie nog enig idee? Mijn onboard geluidskaart kapot?

Alvast bedankt.

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09-2025

sonny

Life's not over till you_

Lijkt me niet, drivers opnieuw installeren lijkt me de eerste stap die je moet ondernemen.
Is dat al gebeurd? Dat kan ik niet opmaken uit je verhaal.

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2025
Hallo, bedankt voor je reactie. _/-\o_

Heb vanavond de drivers eraf gegooid en nieuwe er weer op gezet. In het begin werkte alles weer naar behoren en naar 2 min was alles alweer weg...... :'(

Nog enig idee?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De glazen bol zegt ...

Niets :'(

Zonder enige info over je hardware, je OS en je driverversies kunnen we hier echt niets over zeggen. Probeer even een LiveCD van een ander OS en kijk of het daar wel goed gaat. Zo ja: softwareprobleem in je hoofdOS. Zo nee: hardware is dood.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.