TV en Internet (Leeuwarden)

Pagina: 1
Acties:

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 21:35
Beste Tweakers,

Ik ga morgen beginnen aan een verhuizing en moet in mijn nieuwe woning uiteraard wel ff internet en TV hebben!

Momenteel heb ik via UPC Chello Classic en gewoon tv koekeloeren.

Echter is dit behoorlijk duur, ik betaal een 65 euro per maand, ben dan wel tevreden enzo maar goed misschien is er een goedkopere provider die wel hetzelfde levert?

Hebben jullie suggesties?

Ik heb gekeken bij onder andere Tele2, deze leveren voor 45 euro een leuk pakket met 10 mbps download en 1 mbps upload, is dit een beetje te vergelijken met chello classic?

Zijn er nog andere providers voor zowel TV als Internet? Ik wil het liefste beide bij hetzelfde bedrijf, scheelt weer papierwerk, behalve als het echt veel gaat schelen om bij verschillende providers internet en televisie te nemen.

Hey bedankt iedereen!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Sorry, maar je kunt toch gewoon de snelheden met elkaar vergelijken?
Wat zijn de specs van chello classic dan?

PSN: djmurcielago

• De Priester
Murcielago schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:10:
Sorry, maar je kunt toch gewoon de snelheden met elkaar vergelijken?
Wat zijn de specs van chello classic dan?
Chello heeft 0,5 mbps meer upload

Het gaat me hier niet alleen om de snelheid maar ook om de kwaliteit, UPC/Chello ben ik mee bekend, ik weet hoe vaak het eraf ligt en wat voor fratsen ze hebben.

Tele2 ken ik absoluut niet en ik heb geen idee of er nog meer kabel en internetproviders zijn. 0,5 mbps voor 20 euro extra klinkt niet als een beste deal maar als Tele2 hele slechte service heeft dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.

Nu heb ik het over tele2 en upc, ervaringen en kwaliteit. Zijn er nog meer in Leeuwarden? Zo ja welke? Specs vergelijken kan ik inderdaad van deze twee maar dat zegt niet altijd evenveel.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De Priester schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:55:
Zijn er nog andere providers voor zowel TV als Internet?
Volgens mij heeft UPC overal monopolie op TV en internet over het kabel netwerk in gebieden waar ze zitten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• philip oving
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02-2022
Wellicht kun je internet+bellen nemen en digtenne?
Weet niet of het in Leeuwarden beschikbaar is

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:46

- knip -

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 07:56
Van KPN internetplusbellen zou ik ver weg blijven, tele2 is verder gevorderd in zijn aanpak, en loopt inmiddels zo soepel als het maar kan. Ik heb dit jaar nog geen downtime gehad ;) Vorig jaar iets van twee keer een storing, valt prima mee te leven.

Wat voor eisen stel je aan de tv mogelijkheden? Daar is KPN tele2 wel weer in voorbij, daar krijg je er ook een hard disk recorder bij enzo. Tele2 levert gewoon basis tv en wat extra zenders en een zeer bescheiden videotheek. Wat ze wel leveren is een kutstreek ;) Ik krijg voor minder geld namelijk 20 mbit, gewoon omdat ik dat in het begin ook al had. Als ze dat wegnemen, ben ik ook weg en zit ik elders!

Ik zal nog even onderbouwen waarom weg te blijven bij KPN. Er gaat overal natuurlijk wat fout, kan bij elk bedrijf voorkomen, maar als het bij kpn fout zit ben je de haas. Ze hebben hun helpdesk nog niet eens op orde, en het ziet er voorlopig niet naar uit dat ze het voor elkaar zullen krijgen. Als je vandaag een probleem wil melden ben je al drie dagen bezig met alleen al het melden, en dan moet het nog opgelost worden en voor een beetje technisch probleem kan dat 2 weken duren.

King of Cod

• De Priester
Ik heb nu het standaard nettenpakket van UPC, dat bevalt prima, ik kijk bijna nooit tv dus zoals het nu is geen probleem. Hard disk recorder om tv opnames te maken? Ehrm sure dat zal ik dus nooit gebruiken, heb zelfs al eeuwen geen video meer. Ik ga denk ik maar Tele2 aanvragen, stukje goedkoper en dat is altijd mooi meegenomen.

Thanks voor de hulp mensen
Pagina: 1