Bij mijn hosting provider probeer ik mysqldb1.2.1 aan de praat te krijgen (met toestemming, zonder steun). Behalve een berg python bestanden zit er ook een binairy bestand tussen:
_mysql.so (op Linux)
Mysqldb en daarmee dit bestand moeten voor linux van source worden gecompileerd. De kneep zit hem erin dat ik een windows gebruiker ben (aan niemand zeggen!). Ik kan alleen over het windows-equivalent beschikken (_mysql.pyd). Heeft iemand heeeel toevallig het linux bestand (.so)? Kan zijn dat dit al mee is geinstalleerd.
Of, als iemand de klaar-over van de dag wil zijn, dit compileren van hier :
Op mijn blote knieetjes, snirp
p.s. de server daar draait Fedora 4, ik denk op een intel 32 bit ding. Maakt dat uberhaupt uit?
_mysql.so (op Linux)
Mysqldb en daarmee dit bestand moeten voor linux van source worden gecompileerd. De kneep zit hem erin dat ik een windows gebruiker ben (aan niemand zeggen!). Ik kan alleen over het windows-equivalent beschikken (_mysql.pyd). Heeft iemand heeeel toevallig het linux bestand (.so)? Kan zijn dat dit al mee is geinstalleerd.
Of, als iemand de klaar-over van de dag wil zijn, dit compileren van hier :
Op mijn blote knieetjes, snirp
p.s. de server daar draait Fedora 4, ik denk op een intel 32 bit ding. Maakt dat uberhaupt uit?