Toon posts:

[Linux - mysqldb] Op zoek naar bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn hosting provider probeer ik mysqldb1.2.1 aan de praat te krijgen (met toestemming, zonder steun). Behalve een berg python bestanden zit er ook een binairy bestand tussen:

_mysql.so (op Linux)

Mysqldb en daarmee dit bestand moeten voor linux van source worden gecompileerd. De kneep zit hem erin dat ik een windows gebruiker ben (aan niemand zeggen!). Ik kan alleen over het windows-equivalent beschikken (_mysql.pyd). Heeft iemand heeeel toevallig het linux bestand (.so)? Kan zijn dat dit al mee is geinstalleerd.

Of, als iemand de klaar-over van de dag wil zijn, dit compileren van hier :

Op mijn blote knieetjes, snirp

p.s. de server daar draait Fedora 4, ik denk op een intel 32 bit ding. Maakt dat uberhaupt uit?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb 'm even op mijn PC gemaakt:
klik
Dat is 32bits Misschien werkt ie.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:01:
Ik heb 'm even op mijn PC gemaakt:
klik
Dat is 32bits Misschien werkt ie.
Held! gelijk proberen. Zal ze leren om mij niet te helpen ;-)

EDIT: ik krijg slechts een bestand van 0 bytes binnen... ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 22:04 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

Cyphax

Moderator LNX
Ging bij het uploaden verkeerd op de een of andere manier. Refresh 'm maar eens.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Heb het bestand! Het resultaat is dat ik weer een error verder ben.

Nu wil vindt hij <libmysqlclient_r.so.15> niet. Na onderzoek: dit is een gedeeld library bestand van MySql 5.0. Weet niet of dit bestand niet bij hen is geinstalleerd of dat hij op de verkeerde locatie zoekt.

Ik kan misschien de linux mysql library op de webruimte knallen (iemand?), maar iets zegt me dat het systeem daar niet gaat zoeken naar dit bestand.

In ieder geval bedankt, het was de poging waard. Op naar postgre, ik heb horen fluisteren dat die een binary-loze interface hebben voor python.