[Dynamische Volumes] Missing disk na installatie W2k3

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 12:36
Ik heb 8 dynamische schijven in een grote spanned volume onder windows. Nu heb ik net Windows 2003 Server geinstalleerd en tot mijn grote schrik zie ik dat er onder disk management bij een van de schijven missing disk staat! reactivaten geeft geen resultaat.
Het vage is dat diezelfde disk nieuw erbij staat als standaart schijf en compleet unallocated is.
Die schijf heb ik opnieuw naar dynamisch geconverteerd maar geeft geen resultaat.
Wie weet wat ik het beste kan doen en wat voor tooltjes ik hiervoor kan gebruiken?
Please help me! Ben nu 2 Terrabyte aan data kwijt :'( :'(

• Marsman83
Ik heb al met R-Studio wat foto's kunnen recoveren maar deze zijn in een erg klein formaat :? Iemand hier bekend mee?
Ik heb hem legaal dus ligt niet aan de demo versie

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik denk dat ik slecht nieuws voor je heb, bij een dynamisch volume slaat hij zijn info op in de windows map, aangezien deze info nu waarschijnlijk weg is, ben je nu ook je data kwijt :/

ik weet dit niet 100% zeker, maar er is vast wel iemand die dit kan bevestigen.

• Marsman83
Danielson schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:23:
Ik denk dat ik slecht nieuws voor je heb, bij een dynamisch volume slaat hij zijn info op in de windows map, aangezien deze info nu waarschijnlijk weg is, ben je nu ook je data kwijt :/

ik weet dit niet 100% zeker, maar er is vast wel iemand die dit kan bevestigen.
Nee dat niet, als je windows opnieuw installeerd kun je normaal de dynamische schijven opnieuw importeren en activeren en dan werkt het gewoon weer, al vaker gedaan.
Probleem was nu dat hij een dynamisch volume van de 10 miste en dus niet kon activeren en er is een nieuwe standaart schijf die nu unallocated is wat dus eigenlijk die missende dynamische schijf is.
Erg vaag allemaal iig...