Hey,
Ik heb sins kort wat problemen met me pc, al paar keer windows opnieuw moeten doen etc.
Nou alles deed het eindelijk perfect.
maar nu ineens niet meer...
In het spel mohaa had ik bijv. een fps van rond de 400 ofzo
Maar nu ineens 5. Zelfs in het menu van een spel. En het is niet alleen bij mohaa zo, maar ook bijv bij F.E.A.R wat daarvoor prima draaide (1024 @ high etc).
Ik heb al van alles geprobeerd, drivers opnieuw, defrag, virus scan, spyware scan, virus scanner uit etc.
Maar niks hielp
Het rare is dat ik in Windows totaal geen lag hab, alles werkt vloeiend en goed.
Wat nog raarder is er is niet duidelijk iets aan de hand, alle tempraturen zijn goed.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik nog kan proberen, alle hulp is welkom!!
Specs:
AMD AthlonXP 2800+ ~2.1ghz
1 GB Ram
Club3D GeForce 7600 GS 265mb AGP 8x
Sound Blaster Live! 24-bit
80 gb intern + 250gb extern hd
verder doet alles het dus prima, behalve spellen...
Ik heb sins kort wat problemen met me pc, al paar keer windows opnieuw moeten doen etc.
Nou alles deed het eindelijk perfect.
maar nu ineens niet meer...
In het spel mohaa had ik bijv. een fps van rond de 400 ofzo
Maar nu ineens 5. Zelfs in het menu van een spel. En het is niet alleen bij mohaa zo, maar ook bijv bij F.E.A.R wat daarvoor prima draaide (1024 @ high etc).
Ik heb al van alles geprobeerd, drivers opnieuw, defrag, virus scan, spyware scan, virus scanner uit etc.
Maar niks hielp
Het rare is dat ik in Windows totaal geen lag hab, alles werkt vloeiend en goed.
Wat nog raarder is er is niet duidelijk iets aan de hand, alle tempraturen zijn goed.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik nog kan proberen, alle hulp is welkom!!
Specs:
AMD AthlonXP 2800+ ~2.1ghz
1 GB Ram
Club3D GeForce 7600 GS 265mb AGP 8x
Sound Blaster Live! 24-bit
80 gb intern + 250gb extern hd
verder doet alles het dus prima, behalve spellen...