IRC gedownloade files onvindbaar in Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Ik heb de search al gebruikt en kan helaas niet vinden... Daarom maar even zo

p.s. Ik hoop in de goede forum te posten nu, anders graag een move 8)7

Ik heb een file ontvangen van iemand via mIRC. Deze files worden standaard opgeslagen in de default folder (program files - mIRC - Download) Zodra dit bestand binnen is, kan ik het hele bestand niet meer vinden... Terwijl deze toch ergens op mn HDD moet staan. Ten slotte resulteerd het nogmaals ontvangen van dit bestand in een directe "download complete"... Via de search van windows Vista is dit bestand ook op geen enkele manier te vinden... Iemand enig idee waar dit naartoe is gegaan?

Open en andere opties via mIRC van het bestand resulteren in het openen van mn standaard documents folder... maar daar is niets te vinden.. Search naar bestanden groter dan, of wat dan ook resulteerd ook in niets.. Iemand enig idee waar dit bestand heen kan zijn gegaan?

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

Waarschijnlijk had irc geen toegang tot schrijven van de file in de download directory van mirc. Probeer eens de default downloadmap te veranderen in de default downloadmap van windows vista.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Heb iets vergelijkbaars gehad; dit heeft met de ingebakken 'folder redirection' (weet de officieele term niet)...
edit:
Virtual Root / Virtual Store dus

Als je zoekt op de bestandsnaam zal 'm tegen komen in een subdirectory van de VirtualRoot directory (%UserProfile%\AppData\Local\VirtualStore)
Let wel dat je met zoeken ook het vinkje voor de non-indexed locations optie zet
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:21:
Waarschijnlijk had irc geen toegang tot schrijven van de file in de download directory van mirc
dan zou je een Access Denied melding moeten krijgen ....

[ Voor 44% gewijzigd door TheRookie op 31-01-2007 11:33 . Reden: + zoeken opmerking ]