Toon posts:

Pioneer VSX-416

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of en vooral hoe ik mijn pc kan aansluiten op deze receiver. Ik heb al de faq gelezen, maar dit heeft mij (nog) geen soelaas geboden.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Punt 1: Hoe wil je het ding aansluiten? Beeld, geluid, wat :?

Punt twee: check de manual van zowel PC als Pioneer.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
voodooless schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:07:

Bedankt voor je snelle reactie

Punt 1: Hoe wil je het ding aansluiten? Beeld, geluid, wat :?

Punt twee: check de manual van zowel PC als Pioneer.
Punt 1: Het gaat erom dat ik als ik muziek af speel op mijn computer, ik dit uit de surround boxen krijg die op mijn receiver zijn aangesloten.

Punt 2: In de manual van Pioneer staat niets herover beschreven. Welke manual van pc bedoel je; van mijn geluidskaart?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:57:
Kan iemand mij vertellen of en vooral hoe ik mijn pc kan aansluiten op deze receiver. Ik heb al de faq gelezen, maar dit heeft mij (nog) geen soelaas geboden.
Kabeltje (3,5 mm minijack naar 2x RCA, dus rood/wit kopen), minjack aansluiting op de groene poort van je geluidskaart, en de 2 RCA stekkers op 1 van de 5 ingangen op je receiver stoppen.

Ik heb zelf de 516, en deze heeft 1x optical en 2x coax, je kan dus ook via SPDIF aansluiten. Hoe dit moet, en of je geluidskaart dit ondersteunt moet je zelf opzoeken. Daarom raad ik ook de bovenste oplossing aan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:36:
[...]

Kabeltje (3,5 mm minijack naar 2x RCA, dus rood/wit kopen), minjack aansluiting op de groene poort van je geluidskaart, en de 2 RCA stekkers op 1 van de 5 ingangen op je receiver stoppen.

Ik heb zelf de 516, en deze heeft 1x optical en 2x coax, je kan dus ook via SPDIF aansluiten. Hoe dit moet, en of je geluidskaart dit ondersteunt moet je zelf opzoeken. Daarom raad ik ook de bovenste oplossing aan ;)
Alles gedaan wat je zei en............. het werkt _/-\o_ Dank voor je hulp. _/-\o_

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit stond ook gewoon in de FAQ zou ik zo zeggen:
AV FAQ; Veelgestelde vragen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.