Philips VOIP321 & PC geluid

Pagina: 1
Acties:

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:10
Een tijd terug heb ik voor mijn moeder een Philips VOIP321 telefoon gekocht. Het toestel werkt prima, maar om de bijgeleverde software correct te laten werken dien ik alle audioapparaten binnen WIndows XP in te stellen op de bijgeleverde VOIP module.

Dit betekent dat ik de geluidskaart van de PC dus niet kan gebruiken wanneer de PC ook gebruik dient te maken van de Skype telefoon. Toch zou ik graag beide willen; al het geluid over de geluidskaart en alleen de skypeapplicatie over de module heen laten lopen.

Iemand hier ervaring mee?
Als ik Skype instel om de module te gebruiken en de geluidskaart als standaard audioapparaat instel dan lukt het niet om met de telefoon te bellen...

sensei_d.fpv channel

• Sensei_D
Niemand?

sensei_d.fpv channel

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat heb je voor geluidskaart dan? On-board dingetje, of Audigy oid :?
Laatste drivers daarvan geinstalleerd? Toevallig al op de sita van Philips gezocht of het een bekend probleem is?

[ Voor 45% gewijzigd door The Eagle op 18-01-2007 10:02 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sensei_D
The Eagle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:01:
Wat heb je voor geluidskaart dan? On-board dingetje, of Audigy oid :?
Laatste drivers daarvan geinstalleerd? Toevallig al op de sita van Philips gezocht of het een bekend probleem is?
Het is een onboard soundcard met de laatste drivers installed en het lijkt op een beperking van de Philips software die erbij zit, maar misschien heeft iemand wel een work-around.
* Sensei_D crosses his fingers

sensei_d.fpv channel

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:41

-d-

Ik heb hetzelfde probleem - heb je dit inmiddels al opgelost?

• Sensei_D
-d- schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:57:
Ik heb hetzelfde probleem - heb je dit inmiddels al opgelost?
Blijkt toch echt een beperking te zijn van Philips.
Heb geen goeie oplossing kunnen vinden. Je kan wel dat kastje van de USB af gooien wanneer je achter de PC gaat zitten zodat het geluid automatisch over de speakers zal gaan, maar dan kan je alleen niet meer bellen met de telefoon. Je zou dan wel kunnen bellen met de PC, maar ideaal is dit zeker niet...

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1