Google video killed IE6

Pagina: 1
Acties:

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-07 16:07
Sinds een paar weken kan ik geen Google video meer kijken op mijn laptop.
Kan er gewoon naar toe, maar zodra ik een filmpje klik, wordt de betreffende IE6 gesloten/gekilled. Gewoon, pats, weg..

Heb al de virusscanner compleet gedisabled (Avast), en popupkiller disabled (standaard IE). De rest staat er werkelijk niks geinstalleerd wat zulke dingen zou kunnen veroorzaken. Zelfs een scratch reinstall heeft niet geholpen. Laptop is van de zaak, en was kapot, dus gewoon na vervanging compleet opnieuw geinstaleerd met XP SP2. Week er na op google video, en weer pats, weg.
Hijackthis zegt ook niks raars. Ik kan er werkelijk met mijn kop niet bij, daar het op mijn 2 andere pc's, met exact dezelfde inrichting, gewoon werkt.

Komt iemand dit bekend voor? Alle andere sites werken perfect, het betreft alleen Google video.

En nee, ik wil niet naar FireFox, dus laat aub MS bashing achterwege ;)
(Nee, ook geen IE7, kan niet wennen aan die tabs, en ik vind hem maar langzaam...)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je het probleem niet met Firefox? Je kan eventueel je Flash plugin (want daar maakt Google Video gebruik van) opnieuw installeren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-07 16:07
Hmmz... dat ga ik eerst eens proberen.
Heb idd nog niet getest met FF :X
Zou het liever oplossen zonder extra install, maar met flash is natuurlijk niks mis. Ga proberen.. :)

/edit:
Version 9,0,28,0 installed successfully
Problem not solved :(

/edit2:
Op Google groups wat gevonden. Hebben blijkbaar meer mensen problemen mee. Gaf iemand de tip om KB916281 te installeren. Gedaan, maar hielp niet.
* UltraSub zucht

/edit3:
FF werkt, na downloaden/installatie van Flash plugin.
Is dus een zuiver IE probleem, idd wss icm Flash.

Als iemand een oplossing weet, graag.. :)

[ Voor 57% gewijzigd door UltraSub op 16-01-2007 20:39 ]