LNB Un4144

Pagina: 1
Acties:

• michelkoenders
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02 19:48
Beste mensen

Ik heb sinds kort viavia een schotel met LNB gekocht (LNB Un4144) kan misschien iemand mij vertellen of ik op de LNB 4 losse decoders kan aansluiten of dat dit een kop is waar het uitgangssignaal in 4 groepen word uitgestuurd (laag vertikaal, hoog vertikaal, laag horizontaal en hoog horizontaal)? Ik kan dit zelf op google weinig over vinden. ik hoop dat jullie mij verder kunnnen helpen.

alvast bedankt

• michelkoenders
niemand??

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 10:55
Als je dit op google op zoekt wordt er aangegeven dat het een Quattro LNB is (en geen Quad).

Deze dien je aan te sluiten op een Multiswitch, en van daar af naar de receivers.

Een Quad LNB daarentegen sluit je rechtstreeks aan op d satelliet receivers.

• michelkoenders
Bigfoot schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:38:
Als je dit op google op zoekt wordt er aangegeven dat het een Quattro LNB is (en geen Quad).

Deze dien je aan te sluiten op een Multiswitch, en van daar af naar de receivers.

Een Quad LNB daarentegen sluit je rechtstreeks aan op d satelliet receivers.
als ik op google "un 4144" zoek dan zijn de eerste en 2de hit tegenstrijdig! http://www.google.nl/search?hl=nl&q=un+4144&meta=

• Bigfoot
er staat toch duidelijk "quattro" op het etiket lijkt me

Afbeeldingslocatie: http://i20.ebayimg.com/04/i/000/79/27/057b_1.JPG

• michelkoenders
de stiker die op onze lnb zit is er half afgesleten dus vandaar mijn vraag :) maar nu is het duidelijk welke kop het. bedankt voor de moeite :) je hebt me hier erg mee geholpen

• Bigfoot
Tenzij je ook echt 4 tuners of meer wilt gebruiken is het waarschijnlijk slimmer om een nieuwe LNB te kopen.Die kosten haast niks meer, en dan heb je ook betere kwaliteit vermoed ik.
Pagina: 1