met het moederbord p5w dh deluxe heb ik onboard marvell lan1 en lan 2
nu heb ik windows vista geinstalleerd, maar nu heb ik met de asus cd rom de xp drive geinstalleerd.
maar dus komt nog steedt de melding gebruikersnaam en wachtwoord wat bij de provider bekent is.
maar ik hen @home, en die dus gebeld en bij @home hoefd niet om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd te worden.
nu denk ik dat het met de drive heeft de maken van marvell, wat hij gan ook geen ver bindingen weergeven.
nu is er een vista drive beschikbaar
alleen deze moet je dowloaden en dan uitvoeren.
dus dit moet ik op een andere pc doen en de bestanden laden via een cd-rom op mijn vista pc.
maar in de vista marvell drive zit geen exe. of een ander opstart map.
hoe krijg ik internet met marvell onboard met vista.
anders zet ik er xp op, vind het maar niks met die drivers.
maar het liefst wil ik vista ook omdat ik de ict opleiding volg.
nu heb ik windows vista geinstalleerd, maar nu heb ik met de asus cd rom de xp drive geinstalleerd.
maar dus komt nog steedt de melding gebruikersnaam en wachtwoord wat bij de provider bekent is.
maar ik hen @home, en die dus gebeld en bij @home hoefd niet om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd te worden.
nu denk ik dat het met de drive heeft de maken van marvell, wat hij gan ook geen ver bindingen weergeven.
nu is er een vista drive beschikbaar
alleen deze moet je dowloaden en dan uitvoeren.
dus dit moet ik op een andere pc doen en de bestanden laden via een cd-rom op mijn vista pc.
maar in de vista marvell drive zit geen exe. of een ander opstart map.
hoe krijg ik internet met marvell onboard met vista.
anders zet ik er xp op, vind het maar niks met die drivers.
maar het liefst wil ik vista ook omdat ik de ict opleiding volg.