Toon posts:

Dell 30" + ATI x1300pro [resolutie prob.]

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topictitel al zegt heb ik een 30" Dell monitor met een ATI x1300pro kaart. Dell heeft mij toegezegd dit werkend te krijgen, maar (tot nu toe) integendeel.

Tussen kaart en monitor zit een DVI kabel (meegeleverd door Dell).

Probleem: Als ik de resolutie op 1280x1024 zet is er niets aan het handje, alles scherp maar wel HEEL groot :)

De monitor hoort op 2560x1600 te staan. Als ik hem hierop zet is ook alles superscherp, maar krijg ik de desktop niet volledig in beeld en kan dmv de muis over mijn desktop "zweven".

De monitor zelf is geinstalleerd met de laatste drivers, so is the graphic card.

Wat moet ik nu doen is de grote vraag? (aangezien dell momenteel dicht is) :)

Specificaties van mijn computer: http://jimmyboy.nl/bernd/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Driver Packaging Version    8.33-061220m-040997C-ATI    
CATALYST® Version   07.1    
Provider    ATI Technologies Inc.   
2D Driver Version   6.14.10.6660    
2D Driver File Path System/CurrentControlSet/Control/Video/{DFE51797-1885-4647-B705-8C7961C77F2B}/0000  
Direct3D Version    6.14.10.0464    
OpenGL Version  6.14.10.6287    
CATALYST® Control Center Version    1.2.2545.38916

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 19:52 ]

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Je grafische kaart kan de resolutie niet aan, punt :)

Verwijderd

Topicstarter
Desolation Angel schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:58:
Je grafische kaart kan de resolutie niet aan, punt :)
http://ati.amd.com/produc...onx1300propcie/specs.html ??

code:
1
2
Digital Displays (Connected by DVI) :
All Resolutions up to 2560x1600

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Heb je wel exact de goede resolutie ingesteld? Niet bv 2600x1600? En heb je misschien 3rd party programma's zoals powerstrip draaien, die willen wel es voor conflicten zorgen

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Topicstarter
HyperMan schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:01:
Heb je wel exact de goede resolutie ingesteld? Niet bv 2600x1600? En heb je misschien 3rd party programma's zoals powerstrip draaien, die willen wel es voor conflicten zorgen
resolutie is helemaal goed ingesteld, geen third-party

• MarZ_E
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-07 21:05
Had je voor de 30" geen dual-link DVI nodig???

ben effe googlen...

http://search.dell.com/re...&k=3007&cat=prod&x=10&y=8:
UltraSharp 3007WFP 30 inch Wide-Screen Black Flat Panel Monitor, LCD with Height Adjustable Stand, Requires a DVI-D Dual-Link Compatible Graphics Card
http://ati.amd.com/products/RadeonX1300/specs.html:
Dual integrated DVI transmitters (one dual-link + one single-link)
DVI 1.0 compliant / HDMI interoperable and HDCP ready*
m.a.w.: goede kabel, juiste aansluiting, etc.
geef anders ook even het merk/type van de videokaart...

[ Voor 103% gewijzigd door MarZ_E op 16-01-2007 19:10 ]

Verwijderd

Heb je wel goede drivers geinstalleerd. Het betreft hier een breedbeeldscherm en breedbeelschermresoluties worden niet ondersteund door Windows als je de drivers van ATI niet instaleerd.

Probeer anders even ATI Tray Tools waarbij je custom je resolutie instelt.

Verwijderd

Topicstarter
MarZ_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:03:
Had je voor de 30" geen dual-link DVI nodig???

ben effe googlen...

http://search.dell.com/re...&k=3007&cat=prod&x=10&y=8

[...]
Stond bij de specifications en dell heeft toegezegd dat het zou werken.

Specificaties van mijn computer: http://jimmyboy.nl/bernd/

DVI kabel is bijgeleverd door dell dus zal wel goed zijn, maarja ze zeiden ook dat mijn kaart zou werken met deze monitor :) is speciaal nog over gebeld met de ierse technical support en allemaal OK gegeven.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 19:14 ]

• MarZ_E
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-07 21:05
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:09:
[...]Stond bij de specifications en dell heeft toegezegd dat het zou werken.
hebbie ook een dual link kabel?? misschien ondersteund jouw merk/type videokaart gaan dual DVI.
Kan natuurlijk zijnn dat jouw merk alleen de single link ondersteunt. zie mijn vorige , geweizigde bericht.

[ Voor 16% gewijzigd door MarZ_E op 16-01-2007 19:13 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als er bij DVI staat 2560*1600 dan is dat dus dual link, dus het lijkt me dat die kaart het aan kan?

[ Voor 64% gewijzigd door maratropa op 16-01-2007 19:20 ]

specs

• RMartijnR
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-11-2023
Je hebt de Dell wel op de juiste aansluiting van de kaart aangesloten? Omdat maar een van de aansluitingen dual-link DVI ondersteund (ik vermoed de eerste aansluiting). (Mits je een versie van de kaart hebt met 2 DVI aansluitingen en niet een versie met 1 DVI en 1 VGA aansluiting.)

[ Voor 27% gewijzigd door RMartijnR op 16-01-2007 19:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
RMartijnR schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30:
Je hebt de Dell wel op de juiste aansluiting van de kaart aangesloten? Omdat maar een van de aansluitingen dual-link DVI ondersteund (ik vermoed de eerste aansluiting).
ik heb vlnr: vga - video_out - dvi

hij zit in de dvi met een dvi kabel meegeleverd van dell zoals eerder vermeld

Verwijderd

Topicstarter
RMartijnR schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30:
Je hebt de Dell wel op de juiste aansluiting van de kaart aangesloten? Omdat maar een van de aansluitingen dual-link DVI ondersteund (ik vermoed de eerste aansluiting). (Mits je een versie van de kaart hebt met 2 DVI aansluitingen en niet een versie met 1 DVI en 1 VGA aansluiting.)
zoals boven vermeld vlnr VGA - TVOUT - DVI

lijkt me sterk dat de VGA dan de dual dvi ondersteund?? hij is nu direct via de DVI poort aangesloten. Heb nog wat gegevens in startpost gezet, onderandere de config van de computer en driver versie.

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist nog een handige link gevonden: http://apps.ati.com/ATIcompare/
Hier selecteer je alleen de x1300pro en vervolgens krijg je een uitgebreide specificatie te zien.

code:
1
Dual DVI:             Yes

• maratropa
  • Niet online
Dual DVI is niet hetzelfde als Dual-link toch? Maar hier zegt ie wel dual link:

http://ati.amd.com/products/RadeonX1300/specs.html

Dual integrated DVI transmitters (one dual-link + one single-link)

[ Voor 63% gewijzigd door maratropa op 16-01-2007 23:52 ]

specs

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 09:55
gladiool schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:51:
Dual DVI is niet hetzelfde als Dual-link toch?
Nee, Dual-link is dat alle (behalve de analoge) pinnetjes van de DVI kabel worden gebruikt. Dus dat niet de middelste 1/3 weg gelaten is.
Misschien kun je controleren of je wel een goede kabel hebt? (dus met alle pinnetjes)

Maar lijkt me toch vreemd als ze een verkeerde kabel erbij doen, dus dat zal waarschijnlijk wel kloppen.
Oh nog iets, volgens mij heeft een X1300 maar 1 Dual-link DVI poort.
Probeer de andere (als je die hebt) DVI poort eens. (tenzij je dat al gedaan hebt ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door -DG- op 16-01-2007 23:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
-DG- schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:54:
[...]

Nee, Dual-link is dat alle (behalve de analoge) pinnetjes van de DVI kabel worden gebruikt. Dus dat niet de middelste 1/3 weg gelaten is.
Misschien kun je controleren of je wel een goede kabel hebt? (dus met alle pinnetjes)

Maar lijkt me toch vreemd als ze een verkeerde kabel erbij doen, dus dat zal waarschijnlijk wel kloppen.
kabel is OKIDOKI! :) net gechecked.. nu de rest nog :( *huilt!

heb een amerikaanse service tag gevonden en sta nu in de queue bij dell online techsupport :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 23:58 ]

• -DG-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:58:
[...]

kabel is OKIDOKI! :) net gechecked.. nu de rest nog :( *huilt!

heb een amerikaanse service tag gevonden en sta nu in de queue bij dell online techsupport :)
Probeer dat eens wat ik hierboven zeg?

Verwijderd

Topicstarter
zoals boven vermeld heb ik de volgende connectie mogelijkheden op de kaart vlnr: VGA - TVOUT - DVI

hij zit nu dus op de dvi aangesloten. Lijkt me sterk dat dual link ook via VGA kan?

edit:
stel voor ik zou geen dual link hebben, maar dan dus single link wordt er het volgende gezegd op google: Single link DVI is able to transfer 1920 x 1080

zelfs DAT redt ie niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 00:12 ]

• bennovb
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 15:46

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Fout 1 ; je hebt jezelf niet goed geinformeerd
Fout 2 ; je hebt ons niets gevraagd
Fout 3 ; je hebt bij Dell gekocht

Je bent belazerd door Dell, that's what this is about .......................
zo dat is d'r uit, nu nog de volledige onderbouwing

voor 2560x1600 heb je duallink dvi nodig dat is heel wat anders dan dual dvi
wat collega's hier eerder ook al melden ( jouw kaart heeft D-SUB, DVI en S-video right?)

ga maar eens bij dell kijken wat "HUN" X1300 PRO allemaal (niet) kan
vergelijkings pagina van videokaarten voor Dell Dimension 9200

dan wordt het antwoord je meteen duidelijk, kijk maar eens bij max resolutie van de X1300 PRO

Dat de GPU X1300 PRO wel duallink DVI kan betekent niet dat het Dell model dit ook daadwerkelijk heeft (anders zouden alle X1300 PRO's exact hetzelfde zijn bij iedere fabrikant)

ps. ik bedoel het allemaal niet verkeerd maar volgens mij ben je hierin niet goed voorgelicht

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

Verwijderd

Topicstarter
B3NN0 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:21:
Fout 1 ; je hebt jezelf niet goed geinformeerd
Fout 2 ; je hebt ons niets gevraagd
Fout 3 ; je hebt bij Dell gekocht

Je bent belazerd door Dell, that's what this is about .......................
zo dat is d'r uit, nu nog de volledige onderbouwing

voor 2560x1600 heb je duallink dvi nodig dat is heel wat anders dan dual dvi
wat collega's hier eerder ook al melden ( jouw kaart heeft D-SUB, DVI en S-video right?)

ga maar eens bij dell kijken wat "HUN" X1300 PRO allemaal (niet) kan
vergelijkings pagina van videokaarten voor Dell Dimension 9200

dan wordt het antwoord je meteen duidelijk, kijk maar eens bij max resolutie van de X1300 PRO

Dat de GPU X1300 PRO wel duallink DVI kan betekent niet dat het Dell model dit ook daadwerkelijk heeft (anders zouden alle X1300 PRO's exact hetzelfde zijn bij iedere fabrikant)

ps. ik bedoel het allemaal niet verkeerd maar volgens mij ben je hierin niet goed voorgelicht
Heel erg bedankt voor dit epistel :) hihi. Dell heeft mij gegarandeerd dat die op de optimale resolutie 2560x1600 zou werken, en is het in dit geval dus HUN probleem geworden :) toch vraag ik me af waarom hij de 1920x1200 resolutie dan alsnog niet goed weergeeft.

• maratropa
  • Niet online
Er wordt inderdaad flink gevarieerd met poorten en ondersteunde resoluties door OEMS en fabrikanten die de GPU's afnemen van ati en nvidia. Nieuwe videokaart dus, helaas. Bij dell begint deze resolutie blijkbaar pas bij de 7800gtx, wat vast overkill en veels te duur is.
Ik zou even rondsjoppen voor een 2dehandsje ofzo? Veel wat oudere quadro's hadden bijvoorbeeld ook al dual link dvi-d.
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:26:
[...]

Heel erg bedankt voor dit epistel :) hihi. Dell heeft mij gegarandeerd dat die op de optimale resolutie 2560x1600 zou werken, en is het in dit geval dus HUN probleem geworden :) toch vraag ik me af waarom hij de 1920x1200 resolutie dan alsnog niet goed weergeeft.
het zou best eens kunnen zijn dat die 1920*1280 via de vga is en niet via de dvi-d, dat die dus maar tot 1600*1200 gaat ofzo...

[ Voor 40% gewijzigd door maratropa op 17-01-2007 00:30 ]

specs

• bennovb

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Een foutje is snel gemaakt, ook bij Dell, en goede (interne) produktinfo en training ontbreekt het ook nog wel eens aan (ik spreek uit ervaring)

Maar er wordt WEL een duidelijke waarschuwing gegeven bij aankoop van het SCHERM

Daarin geven ze best wel duidelijk aan dat je niet zomaar een kaart kunt kopen en dattie dan ook werkt
DAT.... had de Dell medewerker je wel mogen vertellen, er had in ieder geval een belletje moeten rinkelen.

Euh...... jouw probleem is hun probleem (en omgekeerd)
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen
Het gaat je in ieder geval nog een hoop moeite kosten
En slechts heel soms krijg je meer dan waar je voor betaald hebt

Je hebt nu wel voldoende aanknopingspunten...... succes :)

Last minute thought ; ik hier nog wel een scherm wat jouw kaart wel aan kan. Ruilen?

[ Voor 31% gewijzigd door bennovb op 17-01-2007 00:44 ]

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

Verwijderd

Topicstarter
gladiool schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:29:
Er wordt inderdaad flink gevarieerd met poorten en ondersteunde resoluties door OEMS en fabrikanten die de GPU's afnemen van ati en nvidia. Nieuwe videokaart dus, helaas. Bij dell begint deze resolutie blijkbaar pas bij de 7800gtx, wat vast overkill en veels te duur is.
Ik zou even rondsjoppen voor een 2dehandsje ofzo? Veel wat oudere quadro's hadden bijvoorbeeld ook al dual link dvi-d.

[...]

het zou best eens kunnen zijn dat die 1920*1280 via de vga is en niet via de dvi-d, dat die dus maar tot 1600*1200 gaat ofzo...
ik ga helemaal niet shoppen :) wat ik al zei het is nu dell's probleem geworden. dan hebben ze aan mij een hele slechte..

• -DG-
Als die niet eens 1600x1200 kan draaien op DVI is er toch wat mis ja. Dat moet namelijk, zelf met single-link, makkelijk kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
B3NN0 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:33:
Een foutje is snel gemaakt, ook bij Dell, en goede (interne) produktinfo en training ontbreekt het ook nog wel eens aan (ik spreek uit ervaring)

Maar er wordt WEL een duidelijke waarschuwing gegeven bij aankoop van het SCHERM

Daarin geven ze best wel duidelijk aan dat je niet zomaar een kaart kunt kopen en dattie dan ook werkt
DAT.... had de Dell medewerker je wel mogen vertellen, er had in ieder geval een belletje moeten rinkelen.

Euh...... jouw probleem is hun probleem (en omgekeerd)
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen
Het gaat je in ieder geval nog een hoop moeite kosten
En slechts heel soms krijg je meer dan waar je voor betaald hebt

Je hebt nu wel voldoende aanknopingspunten...... succes :)

Last minute thought ; ik hier nog wel een scherm wat jouw kaart wel aan kan. Ruilen?
haha :) ruilen zit er niet in dan ga ik nog liever over op 800x600 :P nee zonder dolle, ik heb het scherm met de dimension 9200 tegelijk gekocht (zie startpost) en ook nog een laptop erbij en nog een hoop andere zooi. Allemaal via de zaak gegaan en in het verleden ook veel dell spullen gekocht (ondanks jouw anti :)) Het is bij de bestelling allemaal nagevraagd tot telefoontjes naar ierland aan toe, en ZIJ hebben mij de ok gegeven. Ik zal morgen eens even bellen met ze.

• bennovb

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

@ -DG-
RTFM ( = read the forum message ) uit GoT Index » Videoplanken & Beeldkanonnen » [TFT 30"] Dell 3007WFP link

Wat is dual link DVI?
Om hogere resoluties zoals de 2560x1600 pixels van dit Dell scherm aan te sturen is een dual link verbinding noodzakelijk. Dit is een speciale aansluiting op je videokaart. Let op Dit is dus NIET hetzelfde als twee DVI poorten zoals vaak gedacht wordt! Of jouw videokaart een dual link aansluiting heeft kun je (online) terug vinden in de specificaties van jouw videokaart.

Kan ik dit scherm wel draaien zonder dual link DVI?
Ja dat kan. Helaas zul je dan wel maar een maximale resolutie van 1280x800 kunnen gebruiken.

Ik hoorde dat dit scherm 2 native resoluties heeft?
Dit is half waar. Officieel is de native resolutie van dit scherm 2560x1600. Het is echter mogelijk om met een resolutie van 1280x800 een 'tweede native resolutie' te krijgen, doordat er dan precies 4 beeldpunten van het scherm gebruikt worden om 1 pixel weer te geven waardoor er geen wazen of kartels ontstaan. (Want 1280x800 past 4 keer in 2560x1600)

@ Jimmy Boy
Zal allemaal wel loslopen bij DELL, ben niet echt anti zeker niet kwa beeldschermen
Ze hoeven ook alleen maar een ander kaartje te sturen, duallink DVI is niet ZO bijzonder meer.....

[ Voor 10% gewijzigd door bennovb op 17-01-2007 00:59 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00
-DG- schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:51:
Als die niet eens 1600x1200 kan draaien op DVI is er toch wat mis ja. Dat moet namelijk, zelf met single-link, makkelijk kunnen.
Idd, op mn werkt zit een Dell 24" @ 1920x1200 via de DVI poort aan een ATi X300 PCI-E vast :)

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 09:07
Tjsa, als je de product info van Dell zelf bekijkt dan zie je dat de X1300 pro geen ondersteuning heeft voor Dual-link DVI.

Ik hoop voor jou dat je de monitor en de PC gelijktijdig hebt aangeschaft. In dat geval zou het kwaliteitscontrole systeem van Dell de bestelling nl. niet mogen accepteren. Heb je de beide componenten los aangeschaft dan wens ik je veel succes met de onderhandelingen.

Hans van Zijl

Verwijderd

Topicstarter
jwpmzijl schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 01:56:
Tjsa, als je de product info van Dell zelf bekijkt dan zie je dat de X1300 pro geen ondersteuning heeft voor Dual-link DVI.

Ik hoop voor jou dat je de monitor en de PC gelijktijdig hebt aangeschaft. In dat geval zou het kwaliteitscontrole systeem van Dell de bestelling nl. niet mogen accepteren. Heb je de beide componenten los aangeschaft dan wens ik je veel succes met de onderhandelingen.
Alles tezamen zoals als boven al vermeld gekocht. Gechecked door Dell zelfs nog telefoontjes naar de ttech-support in ierland. Van iedereen kreeg ik een OK dus bestellen dan maar.

Vanmiddag ga ik bellen naar Dell. Ill keep you posted!

Verwijderd

Topicstarter
Net gesproken met de zakelijke afdeling van Dell. Ze zouden me een nieuwe kaart sturen, en ik mag de andere houden, heb ze nu gevraagd een mooie deal te maken dmv bijbetaling om me een nog betere kaart te geven. Het wordt dus opgelost :) ik laat nog weten hoe en wat het uiteindelijke resultaat is.

Verwijderd

Topicstarter
Zo net een master deal gemaakt met Dell :) We krijgen nu de NVIDEA Quaddro FX 3450 (die normaal 1050,- eu is) voor 400 euro :) retestrak als je het mij vraagt! Iemand ervaringen met die kaart?

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Dat je beter een 8800GTS/GTX kan vragen. Die hebben Dual Link DVI, zijn een generatie hoger en zijn nog een stuk sneller.
Afaik is een 3450 een veredelde 6800GT, niet echt een snelheidsmonster meer maw

[ Voor 25% gewijzigd door Desolation Angel op 19-01-2007 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Desolation Angel schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:20:
Dat je beter een 8800GTS/GTX kan vragen. Die hebben Dual Link DVI, zijn een generatie hoger en zijn nog een stuk sneller.
Afaik is een 3450 een veredelde 6800GT, niet echt een snelheidsmonster meer maw
net alsof deze geen dual link heeft hahaha. en er wordt zowiezo nooit gegamed op die pc dus alleen applicaties dus wat je ook zegt mooie deal :)

• -DG-
Als je er nooit op gamed zou ik zeker wel blij zijn met een Quadro. :)

• bennovb

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Vreemde deal van Dell, ze kunnen je veel beter een veel goedkopere kaart aanbieden dan een zo'n dikke pro workstation kaart voor die prijs.
Ik zou zeggen doen, verkopen en dan alsnog een leuke kaart voor jezelf elders uitzoeken.

Maarre, wat ik eigenlijk wel wil weten; Als je idd een redelijke grote bestelling gedaan hebt en voor een BUDGETKAART hebt gekozen, terwijl je wel een retegroot en duur scherm hebt gekocht, waarom zou je dan nu zo'n dikke kaart willen of nodig hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door bennovb op 22-01-2007 00:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
B3NN0 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:35:
Vreemde deal van Dell, ze kunnen je veel beter een veel goedkopere kaart aanbieden dan een zo'n dikke pro workstation kaart voor die prijs.
Ik zou zeggen doen, verkopen en dan alsnog een leuke kaart voor jezelf elders uitzoeken.

Maarre, wat ik eigenlijk wel wil weten; Als je idd een redelijke grote bestelling gedaan hebt en voor een BUDGETKAART hebt gekozen, terwijl je wel een retegroot en duur scherm hebt gekocht, waarom zou je dan nu zo'n dikke kaart willen of nodig hebben?
Niet zon heel rare deal aangezien ik aardig ontevreden was. En idd hebben we de performance van de kaart helemaal niet nodig, maarja voor zon prijs zeg ik geen nee. :)

Verwijderd

@Jimmy Boy.. beetje off-topic maar toch...

Heb ook dimension 9200 met ati radeon x1300pro.... Volgens de specificaties op de dell site zou deze kaart ook dual-display moeten ondersteunen. Dus beelden op bijv. monitor en tv (via s-video) tegelijkertijd. Ik krijg dat niet aan de praat, heb jij dat probeem ook ervaren?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:37:
@Jimmy Boy.. beetje off-topic maar toch...

Heb ook dimension 9200 met ati radeon x1300pro.... Volgens de specificaties op de dell site zou deze kaart ook dual-display moeten ondersteunen. Dus beelden op bijv. monitor en tv (via s-video) tegelijkertijd. Ik krijg dat niet aan de praat, heb jij dat probeem ook ervaren?
should work. catalist software van ati downloaden en ff goed instellen.

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Mijn broer heeft onlangs wat research gedaan de aansluitmogelijkheden van het 30" Apple scherm op laptops hij kwam tot de conclusie dat de enige laptop die het scherm op de native resolutie van 2560x1600 aan kan sturen de MacBook Pro is...

Op de sub-d aansluiting (van de Dell 30") zou de maximale resolutie trouwens 2048x1536 zijn, als het scherm die resolutie ondersteunt.

Verwijderd

Topicstarter
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:53:
Mijn broer heeft onlangs wat research gedaan de aansluitmogelijkheden van het 30" Apple scherm op laptops hij kwam tot de conclusie dat de enige laptop die het scherm op de native resolutie van 2560x1600 aan kan sturen de MacBook Pro is...

Op de sub-d aansluiting (van de Dell 30") zou de maximale resolutie trouwens 2048x1536 zijn, als het scherm die resolutie ondersteunt.
offtopic:
nutteloze post.

slotje. probleem opgelost

• -DG-
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:53:

Volgens mij moeten de laptops met goede Quadro kaarten ook wel 2560x1600 weer kunnen geven hoor.

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Moeten kunnen... als het volgens de tech support van Dell ook 'moet kunnen' met de X1300 en dat uiteindelijk niet blijkt te werken heb je daar weinig aan. Mijn broer heeft ook de Inspiron 9200 met GF7800 graka, maar die kan de 30" Apple ook niet aansturen.

Ik hoop voor je dat het gaat werken met je nieuwe kaart Jimmy Boy.
Pagina: 1