[HP F380] Papier error zonder papier.

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb sinds kort een F380 All in One printer/scanner van HP. Sinds vandaag brand het lampje dat er iets met het papier is. Er is niets bijzonders gebeurt. Ik heb de printer geopend en ik zie niets opmerkelijks. Ik heb de support pagina's van HP geraadpleegd. Daar geven ze aan om te proberen iets te kopieren. Dat doet ie weer wel. Dan pakt de printer dus wel het papier. Als dat zo is dan moet je bellen, zo gezegd zo gedaan, ik gebeld. Helaas was het te druk en moest ik een terugbel afspraak maken. Nou is het zo dat ik vanavond nog iets moet uitprinten. Is er misschien iemand die mij van dit probleem af kan helpen?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Klinkt exact hetzelfde als de kuren die onze PSC2105 all-in-one heeft. De printer een printopdracht geven en daarna op de kopieerknop drukken werkt inderdaad, zoals je zelf al hebt gevonden. Deze methode kun je dan ook gewoon gebruiken.

Wat je ook kunt doen is de printer uitzetten, de stekker er uit halen en na een minuutje weer aanzetten. De eerstvolgende minuten zal de printer gewoon printopdrachten verwerken, daarna schiet ie weer in een soort slaapstand.

Oja, dit is tevens de laatste keer dat ik een printer van HP gekocht heb :X

🖥️ | 🚗

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Maar dit moet toch niet kunnen. Er is vast wel een echte oplossing.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat is nu je probleem dan? Je wilt vanavond nog iets printen? Nou dat kan dus.
Als je een permanente oplossing wilt zul je een terugbel afspraak moeten maken met de support van HP.

🖥️ | 🚗